Hva blir besteforeldrene kalt?

Ja, kjekt! Tok vekk igjen posten for vil helst være litt anonym på det åpne forumet. Hadde du giddet å slette og? Bare min quote altså? Hvor bor du forresten?

Last edited:
Ja, kjekt! Tok vekk igjen posten for vil helst være litt anonym på det åpne forumet. Hadde du giddet å slette og? Bare min quote altså? Hvor bor du forresten?
Er litt usikker på hvordan jeg sletter :p jeg er fra Oslo :) og du?

Mine svigerforeldre: Mor og far (de er skilt, så hvis de får nye partnere vil de nye bli kalt med navn)
Mine foreldre: Bestemor/besta og bestefar

Min mormor og morfar står både meg og samboer veldig nære og blir nok kalt det av neste generasjon også.
Mine foreldre ønsker å bli kalt mor og far og svigerforeldrene mine er allerede bestemor og bestefar, så vi vil nok fortsette å kalle dem det.

Har ikke snakket så mye om det enda- men syns mine foreldre og svigerforeldre kan få bestemme hva dem skal bli kalt :) Vi får se hva det blir til..

Bestemor og bestefar, mormor og bestn

Mine foreldre blir mormor og morfar (de kalles allerede det av mine tantebarn) , min mormor blir olla og på hans side blir vel hans far kalt farfar og hans kone med navn. Min samboer har så og si et ikke - forhold til sin mor så om hun blir kalt farmor er jeg ikke helt sikker på enda. Vi får se. Satser på at vi flytter tilbake til hjembyen min til sommeren slik at vi kommer nærmere familien min. Hans familie bor i Sverige.

Her er gubbens foreldre skilt da han var liten, og stemoren vært inne i bildet siden gubben var 4-5 år. Så her er de Bestemor og Bestefar, gubbens mor er Farmor, og min mor er Mormor. Min far døde for nesten 9 år siden, så frøkna har ikke noe forhold til ham utover at vi besøker steinen hans på gravlunden innimellom.

Pappa blir bestefar, mamma blir mormor, stefar blir bare ved navnet hans.
Vet ikke hva svigerforeldrene vil bli kalt, de får bestemme selv. ☺

Å hjelp! det har jeg ikke funnet ut av enda :O her har vi min
foster mor = mormor + stefar = ?
biomor = mormor2?? + stefar = morfar?
fosterfar = morfar? + stemonster= ??
farmor å farfar/bestefar er ganske greit for dem har vi bare 1 par av XD

Mormor og morfar (mamma + stefar)
Bestefar + navn (pappa + stemor)
Farmor + navn (svigermor og mannens stefar)
Farfar + navn (svigerfar og mannens stemor

Mormor og morfar samt babaanne (farmor på tyrkisk) og dede (kallenavn for farfar).

Back
Topp