Hva ble d til middag?:)

I dag blir det rett og slett familiens fiskegrateng fra Findus. Jeg skal gjøre så mye som å skrelle og rive gulrøtter til tilbehør ;)

idag skal jeg spise mais med vanlije saus og til kvelds tar jeg restene fra igår :)

svigermor igår: trenger ikke spise du som flyr så ofte på do. skal du på do igjen?
det var jeg som spiste og fløy på do for å spy

idag skal jeg spise mais med vanlije saus og til kvelds tar jeg restene fra igår :)

svigermor igår: trenger ikke spise du som flyr så ofte på do. skal du på do igjen?
det var jeg som spiste og fløy på do for å spy

Næmmen jøss da. Den kjærringa kan ta seg en valium eller 2!

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Næmmen jøss da. Den kjærringa kan ta seg en valium eller 2!

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
jepp, eller noe som er enda sterkere :( jeg blir i dårlig humør av å tenke på det... hun spør også HELE tiden om det går bra og hvorfor jeg er så sur xD da må jeg le. har jo sagt det til henne mange ganger jo ;)

jepp, eller noe som er enda sterkere :( jeg blir i dårlig humør av å tenke på det... hun spør også HELE tiden om det går bra og hvorfor jeg er så sur xD da må jeg le. har jo sagt det til henne mange ganger jo ;)
Neimen, herlighet. Har ikke dere flyttet da? Hvorfor høres det ut som hun er alltid med???

Har begynt på toppen og ikke sett dine andre flyttetråder før nå. Hadde trodd at flyttedagen hadde vært ... usikker ... på lørdag? Whatever, håper det går bra nå. Lykke til!
Blir bra :-D Tusen takk :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Vi slo på stortromma med en grandis!

Kom hjem fra Trøndelag i ettermiddag og etter 8 timer i bil orker ingen av oss kokkelere!

Idag blir det småsteik som egentlig skulle lages i går :-) brunsaus, potet, gulrot, makaroni, tyttebær.. mmmm... :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Her ble det kalvestek, men poteter, grønnsaker og hjemmelaget brun saus. Og er sååååå mett :)

Back
Topp