Hva spiser dere idag? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
idag skal jeg spise mais med vanlije saus og til kvelds tar jeg restene fra igår
svigermor igår: trenger ikke spise du som flyr så ofte på do. skal du på do igjen?
det var jeg som spiste og fløy på do for å spy
jepp, eller noe som er enda sterkereNæmmen jøss da. Den kjærringa kan ta seg en valium eller 2!
Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
Neimen, herlighet. Har ikke dere flyttet da? Hvorfor høres det ut som hun er alltid med???jepp, eller noe som er enda sterkerejeg blir i dårlig humør av å tenke på det... hun spør også HELE tiden om det går bra og hvorfor jeg er så sur xD da må jeg le. har jo sagt det til henne mange ganger jo
![]()
vi flytter idag... hva tenker du på da VeL?Neimen, herlighet. Har ikke dere flyttet da? Hvorfor høres det ut som hun er alltid med???
Har begynt på toppen og ikke sett dine andre flyttetråder før nå. Hadde trodd at flyttedagen hadde vært ... usikker ... på lørdag? Whatever, håper det går bra nå. Lykke til!vi flytter idag... hva tenker du på da VeL?
Blir bra :-D Tusen takkHar begynt på toppen og ikke sett dine andre flyttetråder før nå. Hadde trodd at flyttedagen hadde vært ... usikker ... på lørdag? Whatever, håper det går bra nå. Lykke til!
nå fikk jeg lyst på makaroni oppi tomatsuppe med ostIdag blir det småsteik som egentlig skulle lages i gårbrunsaus, potet, gulrot, makaroni, tyttebær.. mmmm...
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
nå fikk jeg lyst på makaroni oppi tomatsuppe med ost![]()
jeg pleide å ha det jeg og, men nå må jeg ha suppe med ostMed ost? Det har jeg ikke testa..hm.. pleier å ha hardkokt egg i
Sent from my GT-I9300 using BV Forum