Hva ble d til middag?:)

Her spiste vi spagetti med hjemmelaga kjøttsaus.

Vi har hatt hjemmelaget fiskegrateng idag...nam nam

Idag spiste vi noe nytt makaroni og kjøttdeig ting de hadde fådt i butikken. Var helt sikkert godt :p mistet smaksansen så smaker ingenting...

jepp, eller noe som er enda sterkere :( jeg blir i dårlig humør av å tenke på det... hun spør også HELE tiden om det går bra og hvorfor jeg er så sur xD da må jeg le. har jo sagt det til henne mange ganger jo ;)

Ha ha! Nå måtte jeg le! Den dama har ikke så lett for å forstå ting eller? Du får finne en nettbutikk hvor du kan lage din egen t-skjorte, og skrive "DET ER IKKE MEG. DET ER DEG!" på ryggen, og så snu ryggen til neste gang hun spør så dumt..

Ha ha! Nå måtte jeg le! Den dama har ikke så lett for å forstå ting eller? Du får finne en nettbutikk hvor du kan lage din egen t-skjorte, og skrive "DET ER IKKE MEG. DET ER DEG!" på ryggen, og så snu ryggen til neste gang hun spør så dumt..
Akkurat det skal jeg og ;-) svigerfar er så best da eller :-D og hans dame :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Etter mye styr og mas (bl.a lekkasje på radiatoren), ble det endelig en pasta med laks, tomater, fløte og parmesan :) mmm... Synd klokken var halv ti og jeg ikke kunne spise mye.
Natta!

Skrev det opp på handlelisten min :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp