Hva baker dere til jul?

Kolakaker og ingefærkjeks.
Har allerede bakt kolakaker, blir i stedet for brune pinner i år.
Colakaker er kjempegodt, det er fast på min liste og! Ingefærkaker har jeg aldri smakt tror jeg!
 
Colakaker er kjempegodt, det er fast på min liste og! Ingefærkaker har jeg aldri smakt tror jeg!
Var en kollega som bakte det i fjor og sa det var så godt :)
Tenkte derfor jeg skulle prøve på det.
 
Var en kollega som bakte det i fjor og sa det var så godt :)
Tenkte derfor jeg skulle prøve på det.
Høres ganske interessant ut! Klarer ikke helt forestille meg smaken engang.
 
Høres ganske interessant ut! Klarer ikke helt forestille meg smaken engang.
Hvis jeg baker det denne uka, skal jeg oppdatere om det ble bra;)
 
Kakemenn, pepperkaker, pepperkakehus, colakaker, vepsebol, ristopper, sjokoladesigarer, franske makroner, kokosmakroner, delfiakake og diverse konfektbiter. Er det jeg kommer på i farta iallefall. :)
Vepsebol? Edit: så du hadde forklart til en annen ;)
 
Til nå har vi bakt Troika, pepperkaker og kromkaker til nå! Mangler en del spørsmål er bare hva vi for tid til!
 
Må ærlig innrømme at jeg ikke pleier å bake særlig mye. Tenker pepperkaker i år, noe vi kaller "negerboller" og kanskje Snickers konfekt :)
 
Jepp! Er så gode! Skal bake dem i morra dersom glukosebelastningstesten min går bra. :p
De så knallgode ut :) Lykke til med glukosebelastningen! Her har jeg sukkerforbud selv. Kjedelig i disse dager :p
 
Baker ikke noe særlig :( har så lyst men finner ikke motivasjonen helt altså. Blir pepperkakebaking med frøkna da :)
 
Har bakt sarah bernard. Ska bake pepperkaker (tenkte e, får se ka guttungen bestemmer seg for), og mannen har lyst å lage smultringer. Har veldig lyst å lage smørkrans også, men med alle bakeprosjektene mine får vi se om det blir tid :p
Ska bake masse brød, julebrød og rundstykker.
 
Nei, så grusomt! Har du rett og slett svangerskapsdiabetes?
Nei, ikke påvist via tester. Men lille i magen har hatt hurtig vekst (1 kg på 3 uker kunne ul fortelle) og det begynner å bli for mye fostervann ift hva det skal være, så fikk anbefalt sukkerforbud frem til termin for at det ikke skulle fortsette, for da blir han SVÆR! Heldigvis tre uker igjen bare :)
 
Julemenn/kakemenn, konfektkjeks, brune pinner, kransekake, sarah bernard og pepperkaker :D
 
Back
Topp