Hva baker dere til jul?

Evette

Gift med forumet
Vi skal sikkert lage kakemenn og pepperkaker som vi har gjort før. Men mannen har også etterlyst smultring så jeg får prøve meg på det i år. Sjelden vi spiser opp det vi lager så jeg må prøve å unngå å lage mer!
 
Pepperkaker, sandkaker, kokosmakroner, kransekakestenger, kanelpinner, risboller, berlinerkranser.. Tenkte å prøve meg på Sarah Bernhard også, så får vi se om det blir noe mer. Må ofte bake flere ganger fordi det blir tomt.
 
Er strålende fornøyd hvis jeg får på plass pepperkaker og pepperkakehus :)

Men mye annet godt jeg kunne tenkt meg å prøve meg på hvis jeg får tid mellom bleier og amming ;)
 
Kakemenn, pepperkaker, pepperkakehus, colakaker, vepsebol, ristopper, sjokoladesigarer, franske makroner, kokosmakroner, delfiakake og diverse konfektbiter. Er det jeg kommer på i farta iallefall. :)
 
Er mer på å lage julesnop, som marsipan og brente mandler og sånn. Men kakemenn blir det alltid. Og brune pinner. Og kokosmakroner. Og pepperkaker. Og Sarah Bernhard. Åh, sulten nå!
 
Pepparkaker og kolakakor :) E planen her så må eg finna på några mer
 
Kakemenn, pepperkaker, pepperkakehus, colakaker, vepsebol, ristopper, sjokoladesigarer, franske makroner, kokosmakroner, delfiakake og diverse konfektbiter. Er det jeg kommer på i farta iallefall. :)

Vepsebol, hva er det? :) er det de dropsene?:)
 
Ikke helt bestemt meg enda :) men pepperkaker må vi ha :) ellers så holder jeg på å lage noen adventskaker nå :)
 
Pepperkaker, sandkaker, kokosmakroner, kransekakestenger, kanelpinner, risboller, berlinerkranser.. Tenkte å prøve meg på Sarah Bernhard også, så får vi se om det blir noe mer. Må ofte bake flere ganger fordi det blir tomt.
Er dere mange i familien eller har dere mye besøk som gjør at det blir tomt?:p
 
Tihi, gjør det! Det søte liv har en fin oppskrift. Gjem dem lengst inne i skapet! :D
Jeg fikk lyst til å prøve disse også :)
Får se hva jeg får tid til. Har alt for mye på lista allerede :p
 
Jeg fikk lyst til å prøve disse også :)
Får se hva jeg får tid til. Har alt for mye på lista allerede :p
Haha, bakte disse for første gang i fjor, nå er de blitt et fast tilskudd! :D
 
Haha, bakte disse for første gang i fjor, nå er de blitt et fast tilskudd! :D
Jeg pleier å prøve en ny sort hvert år, men har jo allerede flere nye jeg kunne tenkt meg i år :p :rolleyes:
 
Kjenner til det! :D
Hvilke flere har du på lista?
Kolakaker og ingefærkjeks.
Har allerede bakt kolakaker, blir i stedet for brune pinner i år.
 
Back
Topp