Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow vi spurte helt på likt!Meget skitten stekeovn, råd mot det da?![]()
Hahaha faktiskWow vi spurte helt på likt!![]()
Noen som har tips til å få ren en grisete stekeovn innvendig? Syns det er så mye ekle kjemikalier i de sprayene fra butikken, men har en ovn full av fett![]()
Mitt beste tips mot det, er å si til mannen at enten får han vaske den, ellers kjøper du ny. Og så reiser du på kaffebesøk til ei venninne. 8)Meget skitten stekeovn, råd mot det da?![]()
Hahaha da blir den nok skitten jaMitt beste tips mot det, er å si til mannen at enten får han vaske den, ellers kjøper du ny. Og så reiser du på kaffebesøk til ei venninne. 8)
Nylonvask skal settes på handlelistenVaske vinduene? Bland sammen nylonvask og eddik. Blir rent og fettflekkene fra småbarna slipper mye lettere
Nylonvask er forøvrig din venn i krigen (les: hverdagen). Flekker på klær? Gni på nylonvask og la virke før det får en tur i vaskemaskinen!
Funker det altså? Skal definitivt testes ut!Mitt beste tips mot det, er å si til mannen at enten får han vaske den, ellers kjøper du ny. Og så reiser du på kaffebesøk til ei venninne. 8)
Funker det altså? Skal definitivt testes ut!
Alltid rent når jeg kommer hjem igjen iallefall.Hahaha da blir den nok skitten ja![]()
Meget skitten stekeovn, råd mot det da?![]()
Her går jeg løs med skurekrem og slik svamp, sikkert ikke det letteste, men blir hvertfall okNoen som har tips til å få ren en grisete stekeovn innvendig? Syns det er så mye ekle kjemikalier i de sprayene fra butikken, men har en ovn full av fett![]()
han er rene onkel skrue så er ikke det men vi bor på bygda så tror ikke han ser faren med det altsåAlltid rent når jeg kommer hjem igjen iallefall.
Men en forutsetning er at man har en økonomisk mann.![]()
Funker det med vanlig klar eddik? Vi har brukt eplecidereddik til det, men har det ikke i hus akkurat nå.Og bananfluer går i døden [emoji14] det er glass med eddik på benken og de flyr ned og drukner.
Har lest om det, men "kaffeekspertene" mener at bakepulveret kan klumpe seg og ødelegge maskinen. De anbefalte eddik eller colaLitt bakepulver oppi kaffikanna og fyll opp med glovarmt vann. La det stå i 5 min. Skyll.
Resultatet er ei skinnende ren kaffikanne![]()
Takk! Nå blir det å handle litt her, dette høres godt ut.Denne er jo ikke et direkte husmortips da, men slenger med likevel. Mot forkjølelse så skal det hjelpe å skjære opp sitroner i tynne skiver som du legger lagvis med tynne skiver ingefær. Legg dette i en stor boks/stort glass og hell over flytende honning. La stå på benken i ett døgn, så i kjøleskap (evig lenge nesten). Ta en skje eller to når halsen er guffen.
Et mini husmortips da, er hvis det kommer smuler i ovnen etter matlaging, så kan man støvsuge det opp.

Og bananfluer går i dødendet er glass med eddik på benken og de flyr ned og drukner.
Haha, den skal jeg ta til han i ettermiddagMitt beste tips mot det, er å si til mannen at enten får han vaske den, ellers kjøper du ny. Og så reiser du på kaffebesøk til ei venninne. 8)
Vet ikke, vi har bare elpecideredikk, men kan godt væreFunker det med vanlig klar eddik? Vi har brukt eplecidereddik til det, men har det ikke i hus akkurat nå.
Det har jeg hørt, men ikke prøvd endaHer funka ikke eddik mot de. Men rødvin funker som bare det mot bananfluene!![]()