Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og bananfluer går i dødenEddik er din venn! I tillegg til å drepe ugress er det genialt mot gjenstridige flekker og kalkdannelse.
Jeg skrev kjerringråd ogsåDenne er jo ikke et direkte husmortips da, men slenger med likevel. Mot forkjølelse så skal det hjelpe å skjære opp sitroner i tynne skiver som du legger lagvis med tynne skiver ingefær. Legg dette i en stor boks/stort glass og hell over flytende honning. La stå på benken i ett døgn, så i kjøleskap (evig lenge nesten). Ta en skje eller to når halsen er guffen.
Et mini husmortips da, er hvis det kommer smuler i ovnen etter matlaging, så kan man støvsuge det opp.
Det har jeg prøvd, og resultatet var nydelig å våkne tilOg bananfluer går i dødendet er glass med eddik på benken og de flyr ned og drukner.
Jeg skrev kjerringråd også![]()
Den blandingen sverger flere til. Jeg har ikke prøvd den da.Så ikke det jegEller kanskje ubevisst siden jeg faktisk skrev det ned
Den honning-ingefær-sitron-blandingen er uansett dødsgod enten halsen blir bedre eller ikke hehe![]()
Og bananfluer går i dødendet er glass med eddik på benken og de flyr ned og drukner.
Mine besteforeldre ogsåNår det gjelder kjerringråd sverget min morfar til en shot Jäger ved halsvondt, han mente det tok knekken på baseluskene![]()
Hva er forskjellen på det og vanlig støvsuger? Aldri hørt omKjøp deg vindusstøvsuger, det er helt supert.
Hva er forskjellen på det og vanlig støvsuger? Aldri hørt om![]()