Husmorstråden!!

Nellikolje har jeg faktisk aldri hørt om, så aner desverre ikke.
Jeg har brukt shipshape med god virkning, kjøpte det på jernia :)

Hva er deres beste tips for vindusvask inne?
Slik jif spray og mikrofiberklut gjør at vinduene i døra til gangen bare ser skikkelig skjoldete ut :p
Eg bruker Nylon vask. Sånn blå tube. Vasker med klut og bruker nal eller berre glassklut til å tørke av:-)

Bland eddik i vaskevannet og vask dusjkabinettet! Da blir det rent og armaturet skinner. Skyll av med glovarmt vann.
Det må eg prøve! Og kabinettet treng ein real shinings no! Kor mykje eddik har du i vatnet?

Jeg liker den tråden her. Er veldig lite huslig av meg egentlig, men med tips og triks hjelper det jo på :)

Jeg liker den tråden her. Er veldig lite huslig av meg egentlig, men med tips og triks hjelper det jo på :)

Man blir fort huslig av enkle tips og grep ;) Jeg var ikke huslig av meg før, men så fant jeg ut at med å ta litt hver dag og ikke stresse ble alt lettere og huset ser nesten alltid representabelt ut ;)

Man blir fort huslig av enkle tips og grep ;) Jeg var ikke huslig av meg før, men så fant jeg ut at med å ta litt hver dag og ikke stresse ble alt lettere og huset ser nesten alltid representabelt ut ;)
Lurt. Her har det en tendens til å se litt rotete ut. Men må si at det er hovedsakelig lekene til lillemann som ligger strødd. Så fort jeg har ryddet det opp, river han det ut igjen ;) oppvask og klesvask har jeg god styring på :)

Lurt. Her har det en tendens til å se litt rotete ut. Men må si at det er hovedsakelig lekene til lillemann som ligger strødd. Så fort jeg har ryddet det opp, river han det ut igjen ;) oppvask og klesvask har jeg god styring på :)
Ja, de lekene ligger fort strødd her også :p
Har en slik expedit hylle på stua med 4 kasser i, og regelen er kun 1 kasse tømt på gulvet i gangen :p Og den må ryddes før han finner på noe annet :) Da får jeg ofte spørsmål om jeg kan hjelpe han :p Og jeg gjør jo det ettersom aldri hadde blitt gjort uten :p Men håper at han lærer tilslutt, for jeg rydder ikke alene, han må fint gjøre en innsats selv :p

Ut å handle til å bake pizzasnurrer og kanelboller i dag :-)
Hva slags fyll liker dere Å ha i hjemmelaget pizza?? :D

Sent from my HTC Vision using BV Forum

Først tenkte jeg oj, men så lurer jeg på om jeg skal teste tannkrem i stekeovnen. Se om det tar flekkene jeg aldri får bort.

*skryte av seg selv*

Har laget to porsjoner pizzasnurrer, tre porsjoner kanelsnurrer, og nå steker jeg miniburgere og pommes frites!!!!

Flink husmor!!! :D

Sent from my HTC Vision using BV Forum

Back
Topp