Husmorstråden!!

Har dere forresten prøvd de magiske svampene til scotch brite? Selges i topakning på dagligvaren, hvite.
De her helt fantstiske til dusj, badekar, vasker, tegne- og tusjstreker på karmer, dører og noe tapet (de som tåler det) og kladdemerker på dører og sånn.

Har dere forresten prøvd de magiske svampene til scotch brite? Selges i topakning på dagligvaren, hvite.
De her helt fantstiske til dusj, badekar, vasker, tegne- og tusjstreker på karmer, dører og noe tapet (de som tåler det) og kladdemerker på dører og sånn.
Notert til neste gang jeg må på butikken :)

Har lett etter disse, de er virkelig suverene! Hvilke butikker har de??

før samboeren kom i dag, skura jeg badekarene og flisene bak(inni fuger og alt..), vaska klær, pynta stua litt vårlig, ryddet kjøkkenet og vasket opp, lagde fløtesurret innbakt pasta med bacon, og nå er jeg kadaver.... :-P

før samboeren kom i dag, skura jeg badekarene og flisene bak(inni fuger og alt..), vaska klær, pynta stua litt vårlig, ryddet kjøkkenet og vasket opp, lagde fløtesurret innbakt pasta med bacon, og nå er jeg kadaver.... :p
Så flink du er :)
Håper samboeren din ble fornøyd :)

Så flink du er :)
Håper samboeren din ble fornøyd :)
Jada, han var fornøyd :-) (han blir like overraska hver gang jeg har orket å gjøre mer enn èn ting i løpet av dagen han :-P haha)
Men nå er det long overdue natta for meg etter energinivået mitt å dømme, så nå kryper jeg til køys :-)

Sent from my HTC Vision using BV Forum

Jada, han var fornøyd :) (han blir like overraska hver gang jeg har orket å gjøre mer enn èn ting i løpet av dagen han :p haha)
Men nå er det long overdue natta for meg etter energinivået mitt å dømme, så nå kryper jeg til køys :)

Bra han ble fornøyd :)
God natt, håper du får en bedre natt med mere søvn i natt :) Og i morgen er det siste jobb dag på lenge :)

før samboeren kom i dag, skura jeg badekarene og flisene bak(inni fuger og alt..), vaska klær, pynta stua litt vårlig, ryddet kjøkkenet og vasket opp, lagde fløtesurret innbakt pasta med bacon, og nå er jeg kadaver.... :-P
Wow!! Flink du har vært da!!! Skjønner godt du er sliten!! Sov godt med god samvittighet!!:)

Hehe.. har faktisk en pakke i skapet.. men ikke prøvd :-P holder de lenge?

Sent from my HTC One X using BV Forum

Lurer på hva jeg skal finne på nå som jeg blir husmor jeg... Hva er FAVORITTbaksten deres??

Er det noen supergode rundstykker dere har?
Eller boller?
Kanelsnurrer?
Eller rett og slett en kake??
:D

Give me some inspiration!!!

Her er nok kanelsnurrer en hit ;)
Da kan man liksom fryse de i poser og ta opp det antallet man trenger :) mannen elsker sjokoladekake, bruker oppskroft fra cacas.no, men det blir liksom litt mye til bare oss 3 ;)

Kanelbollelaging kom akkurat opp på programmet for dagen, nammmm!

Hva bruker dere til å vaske steikovnene?
Jeg har slik jif ovn og grill spray, men blææ :p
Der vi bodde før hadde vi slik prolyse ovn, det skal jeg seriøst ha når denne må byttes ut altså ;)

Hva bruker dere til å vaske steikovnene?
Jeg har slik jif ovn og grill spray, men blææ :p
Der vi bodde før hadde vi slik prolyse ovn, det skal jeg seriøst ha når denne må byttes ut altså ;)
Vet du, jeg aaaaner ikke... Samboeren som tar seg av det der... Men er vel no Jif- greier :-P
Men til tirsdag kommer sikkert mamma til å ta det, så da kan jeg snike meg til å se hva ho bruker :-P

Ikke noe fast her.. har ikke tatt den ordentlig på lenge.. bare "nesten ferdig" hele tiden. :-P sist brukte jeg jordan malingsskrape for å få bort fastbrent skit.. og papir og jif universal tror jeg :-P

Sent from my HTC One X using BV Forum

Vet du, jeg aaaaner ikke... Samboeren som tar seg av det der... Men er vel no Jif- greier :p
Men til tirsdag kommer sikkert mamma til å ta det, så da kan jeg snike meg til å se hva ho bruker :p

Det må du gjøre :p

Back
Topp