Husmorstråden!!

Oj, enjo kluter. Hva er det og hvor kjøpes det? :) Hørtes veldig enkelt ut :)
Ehm, det er sånn homepartygreier. Bruker bare kaldt vann på alle køyrer og det tar alt!!!! Genialt!!!! Jeg eeeelsker moppen min, har aldri hatt så rene gulv før!!:):)

Hva er deres beste tips for vindusvask inne?
Slik jif spray og mikrofiberklut gjør at vinduene i døra til gangen bare ser skikkelig skjoldete ut :p
Jeg bruker rett og slett bare den lilla jordan vinduskluten og rent vann..først en runde med bløt klut, så med så tørr jeg klarer.. synes det funker bra.. og superenkelt. :-P

Sent from my HTC One X using BV Forum

Ehm, det er sånn homepartygreier. Bruker bare kaldt vann på alle køyrer og det tar alt!!!! Genialt!!!! Jeg eeeelsker moppen min, har aldri hatt så rene gulv før!!:):)
Slik homeparty burde jeg vært på skjønner jeg :)

Jeg bruker rett og slett bare den lilla jordan vinduskluten og rent vann..først en runde med bløt klut, så med så tørr jeg klarer.. synes det funker bra.. og superenkelt. :-P

Er den kluten jeg også har, men med jif sprayen blir det dårlig resultat så da skal jeg prøve kun vann etter jeg har vasket den :)

Er den kluten jeg også har, men med jif sprayen blir det dårlig resultat så da skal jeg prøve kun vann etter jeg har vasket den :)
Jeg har nesten sluttet å bruke jif spray o.l. takler ikke den stanken og alt man innånder av kjemikalier mens man jobber..

Den er også god:) synes også det funker bra med bare rent vann på den:)

Bland eddik i vaskevannet og vask dusjkabinettet! Da blir det rent og armaturet skinner. Skyll av med glovarmt vann. Ellers er det.beste vaskemiddelet jeg har prøvd Jif Oxygel som fås kjøpt på felleskjøpet. Den tar alt! :)

Har prøvd å være litt husmor i dag :) fylt fryseren med kanelboller til barselbesøk :P
ImageUploadedByBV Forum1363974033.559049.jpg
Vinduer må tas til uka...mange fine tips her! :)

Back
Topp