Ehm, det er sånn homepartygreier. Bruker bare kaldt vann på alle køyrer og det tar alt!!!! Genialt!!!! Jeg eeeelsker moppen min, har aldri hatt så rene gulv før!!Oj, enjo kluter. Hva er det og hvor kjøpes det?Hørtes veldig enkelt ut
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehm, det er sånn homepartygreier. Bruker bare kaldt vann på alle køyrer og det tar alt!!!! Genialt!!!! Jeg eeeelsker moppen min, har aldri hatt så rene gulv før!!Oj, enjo kluter. Hva er det og hvor kjøpes det?Hørtes veldig enkelt ut
![]()
Køyre...altså kluterEhm, det er sånn homepartygreier. Bruker bare kaldt vann på alle køyrer og det tar alt!!!! Genialt!!!! Jeg eeeelsker moppen min, har aldri hatt så rene gulv før!!![]()
Jeg bruker rett og slett bare den lilla jordan vinduskluten og rent vann..først en runde med bløt klut, så med så tørr jeg klarer.. synes det funker bra.. og superenkelt.Hva er deres beste tips for vindusvask inne?
Slik jif spray og mikrofiberklut gjør at vinduene i døra til gangen bare ser skikkelig skjoldete ut![]()
Slik homeparty burde jeg vært på skjønner jegEhm, det er sånn homepartygreier. Bruker bare kaldt vann på alle køyrer og det tar alt!!!! Genialt!!!! Jeg eeeelsker moppen min, har aldri hatt så rene gulv før!!![]()
Er den kluten jeg også har, men med jif sprayen blir det dårlig resultat så da skal jeg prøve kun vann etter jeg har vasket denJeg bruker rett og slett bare den lilla jordan vinduskluten og rent vann..først en runde med bløt klut, så med så tørr jeg klarer.. synes det funker bra.. og superenkelt.
Sent from my HTC One X using BV Forum
Jeg og!Slik homeparty burde jeg vært på skjønner jeg![]()
Jeg har nesten sluttet å bruke jif spray o.l. takler ikke den stanken og alt man innånder av kjemikalier mens man jobber..Er den kluten jeg også har, men med jif sprayen blir det dårlig resultat så da skal jeg prøve kun vann etter jeg har vasket den![]()
Den er også godJeg bruker rett og slett bare den lilla jordan vinduskluten og rent vann..først en runde med bløt klut, så med så tørr jeg klarer.. synes det funker bra.. og superenkelt.
Det har jeg aldri tenkt på, men du har jo helt rettJeg har nesten sluttet å bruke jif spray o.l. takler ikke den stanken og alt man innånder av kjemikalier mens man jobber..
De så namm ut! Kan man spørre om oppskrift?Har prøvd å være litt husmor i dagfylt fryseren med kanelboller til barselbesøk
Vis vedlegget 9148
Vinduer må tas til uka...mange fine tips her!![]()
Gode var de også!De så namm ut! Kan man spørre om oppskrift?
Ååå, namHar prøvd å være litt husmor i dagfylt fryseren med kanelboller til barselbesøk
Vis vedlegget 9148
Gode var de også!
Jeg brukte denne:
http://www.tine.no/oppskrifter/bakst/sot-gjarbakst/kanelboller
Dobbel oppskrift ble ca 60 boller av str jeg laga.
Istedet for en liter melk brukte jeg 7 dl melk og 3 dl kefir. Saftige og gode boller![]()
Tusen takk! Den skal prøves!Gode var de også!
Jeg brukte denne:
http://www.tine.no/oppskrifter/bakst/sot-gjarbakst/kanelboller
Dobbel oppskrift ble ca 60 boller av str jeg laga.
Istedet for en liter melk brukte jeg 7 dl melk og 3 dl kefir. Saftige og gode boller![]()
Da blir jeg glaaadCozi er visst noe kalender greie som Flylady bruker, men gir ikke noe mulighet for å hake av ting som jeg vet.
Skal sjekke hva jeg finner på padden så skal jeg fortelle deg det![]()
Eddik skal prøves!!Bland eddik i vaskevannet og vask dusjkabinettet! Da blir det rent og armaturet skinner. Skyll av med glovarmt vann. Ellers er det.beste vaskemiddelet jeg har prøvd Jif Oxygel som fås kjøpt på felleskjøpet. Den tar alt!![]()
DET kaller vi husmoremne det!!Har prøvd å være litt husmor i dagfylt fryseren med kanelboller til barselbesøk
Vis vedlegget 9148
jeg har anote på paddenDa blir jeg glaaad![]()