Husker dere på knipeøvelsene;)

kniper litt her og.. (tog du an)

Onsdags Morgen knip :)

Hmm den der knipimgen er noe jeg aldri har praktisert. Hba skal det hjelpe for egentlig?

Hmm den der knipimgen er noe jeg aldri har praktisert. Hba skal det hjelpe for egentlig?

hovedsaklig å kontrollere blæra etter fødsel.
Ideen er vel at om man er god å knipe på forhånd er man bedre rustet til etterpå.
Jeg knep lite sist og hadde fullstendig panikk etter fødsel til tross for at jeg ikke lak.

Så jeg håper jeg er bedre rustet denne gang og kanskje klarer å knipe av strålen før 6 ukerskontrollen denne gang :p

dagens første kniping unnagjort. :)

Jeg var super knipern forrige gang og det gikk IKKE så bra etterpå. Jeg sa til gynekologen at hva er poenget da?
Og så svarte han: tenk hvordan du hadde vært om du IKKE hadde knipi da?
Det var svar godt nok for meg;)
Haha :)

Aldri hatt problemer med å knipe strålen. Men hoppe på trampolime kan jeg ikke! Det lærte jeg på den pinlige måten :p

Prøver å huske på knipinga. De sier 3x10 om dagen skal gjøre susen, så...
Tisset imidlertid bittelitt på meg da jeg nøys tidenes kraftigste nys i går kveld. Så får huske å knipe ekstra når jeg kjenner en nys er på vei :p

Prøver å huske på knipinga. De sier 3x10 om dagen skal gjøre susen, så...
Tisset imidlertid bittelitt på meg da jeg nøys tidenes kraftigste nys i går kveld. Så får huske å knipe ekstra når jeg kjenner en nys er på vei :p
Jeg kniper faktisk ikke med repetisjoner, men merker likevel forbedringer. Det gjorde mannen og.. :p Han klaget faktisk. Haha

Jeg kniper 10 ganger i bilen til og fra jobben, så 2 runder.
Jeg har faktisk litt problemer hvis det kommer en super nys! Da må jg løpe på do:(

Back
Topp