Husker dere på knipeøvelsene;)

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg var med på bekkenbunnprosjekt på sykehuset forrige gang, så jeg kom ordentlig i gang med det da og har klart å fortsette med det.
Nå har jeg rutine på at jeg kniper mellom stolpene på E6 mens jeg kjører til og fra jobb:)
 
Prøver :p
 
Får ikke til rett tror jeg
 
Er jo lett å glemme dette nå men tror vi har igjen for å jobbe litt med det :)
 
Glemme? Har ikke hørt om engang jeg... :p men klarer å stoppe når jeg tisser.. Eller gjorde iallefall det før... Må testes ut ved neste toalettbesøk... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er så kjedelig og lett å glemme :p

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Er ganske sterk der nede, men klarer jeg å stoppe strålen får jeg ikke tisset resten - så det gjør jeg ikke mer. Kniper under hele hyrdestunden og det får holde, hehe :p
 
Er ganske sterk der nede, men klarer jeg å stoppe strålen får jeg ikke tisset resten - så det gjør jeg ikke mer. Kniper under hele hyrdestunden og det får holde, hehe :p
Gjør du det for tidlig og for mye får du ikke tønt blæren ordentlig. Råd fra jordmor var å gjøre det mot slutten av dobesøket.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har ver litt sløv, var aktiv før og er så sterk som jeg kan bli. Blir ikke sterkere. Så er nok sløv for jeg vet jeg skal opereres pga fødselsskade og får da videre oppfølging av fysio. Var til oppfølging hos fysio, men fikk beskjed at jeg kunne trene til jeg var grønn og blå uten effekt. Fikk beskjed om å komme til fysio etter operasjon.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Kjøpe sånne vekt kuler kan være en ide? Da man blir nødt å knipe da. Men er jo tiltak som alt anna :p
Mamma ble operert 20 år etter siste fødsel pga slike problemer. Så prøver å knipe så godt jeg kan.

Man skal liksom dra opp sjeden og rumpehullet og holde. Hehe :p


Desember 2014

Bruker App
 
Husker det stort sett ikke. .. trenes kun i hyrdestunden her også. Sløvt....

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
glemmer det, takk for påminnelsen!
 
Gjør du det for tidlig og for mye får du ikke tønt blæren ordentlig. Råd fra jordmor var å gjøre det mot slutten av dobesøket.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
eg fikk beskjed om etter fødsel at en ikke skal gjøre det på do men når en sitter i soffa o.l. for er ikke bra å stoppe strålen ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
eg fikk beskjed om etter fødsel at en ikke skal gjøre det på do men når en sitter i soffa o.l. for er ikke bra å stoppe strålen ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Merkelig at de sier så mye forskjellig.
 
Merkelig at de sier så mye forskjellig.
ja sant :-/ men syns det virker logisk å ikke gjøre det på do ;-) kan så klart sitte der, men da etter man e ferdig kanskje ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
ja sant :-/ men syns det virker logisk å ikke gjøre det på do ;-) kan så klart sitte der, men da etter man e ferdig kanskje ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg mente bare at man kan ta en test for om man gjør det riktig en gang man tisser, ikke at man skal sitte på do å trene:)


Det var det jeg også mente :) Ikke at man skulle øve mår man satt på do. Kanskje jeg forklarte det litt dumt.
 
Back
Topp