Husker dere på knipeøvelsene;)

Det var det jeg også mente :) Ikke at man skulle øve mår man satt på do. Kanskje jeg forklarte det litt dumt.
åh hehe :-)
men ja det er smart ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kniper hver gang jeg ser denne tråden nå og i natt drømte jeg at jeg begynte å lekke fordi jeg ikke hadde gjort knipeøvelser!!! :O

Gjør det hver gang jeg ser den tråden her! Lureste tråden på lenge for min del :p

Noen her som har prøvd vekter? Tenker det hadde vært en pådriver når man går turer, gjør husarbeid osv? :)

Sånn nå har jeg knepet hvertfall 3 ganger i dag. hahaha. Effektiv tråd.

Har hørt du skal ta 10*6 sekund tre ganger for dagen. Tar ihvertfall to av de repetisjonene når eg ser tråden ;)

Da har jeg i allefall knipe to runder :P

Kniiiip! Kniping hjelper vist veldig på å redusere plager ved bekkenplager sa fyso i dag. Knip før du løfter og knip før du gjør noe tungt :-) og gjerne 1-2 gang hvor en holder 3-4 stk i 20 sek ;-) hormonene drar bekkenet utover..mens knipa og sterkere bekkenbunn drar bekken tilbake :-) kjekt å vite ;-)
Knip knip

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Eg elsker teknologi! Og ja, det finnes en APP for dette (også)!

Søkte på "Kegel" i playstore. ikke testet enda, men får sikkert lagt inn påminnelse til visse tider osv.

Dagens tips :-)

Takk! Da ble jeg minnet på det igjen :) Supert at jeg ser denne tråden innimellom!

Jeg var med på bekkenbunnprosjekt på sykehuset forrige gang, så jeg kom ordentlig i gang med det da og har klart å fortsette med det.
Nå har jeg rutine på at jeg kniper mellom stolpene på E6 mens jeg kjører til og fra jobb:)

Hva var utfallet av prosjektet? Hva er hovedmålsetningen og motivasjonen for knipingen? Frem mot fødsel, bekkenhelse, kontinent el for tiden etter fødsel?
Jeg har nylig lært at man i tillegg til å knipe også bør tøye bekkenbunnen for å ha riktig holdning og posisjon på bekkenet. Dersom bekkenbunnem er for stram er ikke det bra heller visstnok.

1. Mann skal bli storebror

Back
Topp