Husk å ta folat!

Ikke tatt enda, må vente til verste kvalmen er over. Lurt med påminnelsestråd!
 
Viktig med Omega 3? Jeg klarer ikke å få I meg fisk sånn ellers

Jeg fikk beskjed om at det viktigste var folat og vitamin D3. Jeg kan ikke ta Omega 3, da magen ikke tåler det. Men det finnes noe som heter Chia frø, som kjøpes på helsekost, disse er fulle av Omega 3 også. Kan f.eks. blandes i yoghurt eller andre ting.
 
Kjekt med en påminningstråd :D
Tar omega3, folat og multi vit./mineral hver morgen ;)
 
Jeg fikk beskjed om at det viktigste var folat og vitamin D3. Jeg kan ikke ta Omega 3, da magen ikke tåler det. Men det finnes noe som heter Chia frø, som kjøpes på helsekost, disse er fulle av Omega 3 også. Kan f.eks. blandes i yoghurt eller andre ting.
Hvordan får man i seg vitamin D3? Har ikke hørt om det...
 
Elsker denne tråden!
 
Jeg tar de i tablettform, for sol finnes ikke i Trøndelag heller :p
Men er det forskjell på vitamin D og D3? Jeg tar jo tran og der er det vitamin D og alt mulig andre greier, men har liksom aldri hørt om D3 før.
 
jeg tar lifeline care - gravid kosttilskudd. Men blir så utrolig kvalm ca 30 - 40 min etter jeg hat tatt det, er det bare jeg som blir det?
 
Men er det forskjell på vitamin D og D3? Jeg tar jo tran og der er det vitamin D og alt mulig andre greier, men har liksom aldri hørt om D3 før.

Når det står vitamin D, så er det stort sett D3 de mener :)
 
Glemte folat idag fordi denne tråden ikke lå oppe! *dytte*
 
Jeg har glemt å ta folat innimellom, sånn en dag den ene uken og en dag den andre uken.
Er det krise?
Og er det riktig at om man har glemt, så er det ikke noen grunn til å ta dobbelt opp?
 
Jeg har glemt å ta folat innimellom, sånn en dag den ene uken og en dag den andre uken.
Er det krise?
Og er det riktig at om man har glemt, så er det ikke noen grunn til å ta dobbelt opp?
Det er veldig sjelden medisiner og kosttilskudd skal dobles etter glemt dose. Tror nok en og annen glemt tablett ikke har så mye å si, vi får i oss folat gjennom kosthold og.
 
Back
Topp