Det virker som vi er en del med mye prosjekter i både hus og hage her inne. Så kanskje vi kan dele tips, triks, bilder og planer her. På veien mot 5000 innlegg.
Jeg skal starte en hage helt fra scratch. Og pusse opp et hus: Og antakelig først neste sommer, så jeg vil gjerne dykke ned i alt av som finnes av inspirasjon og tips
Jeg lar meg fascinere av valmuene jeg sådde i fjor, som ikke kom i fjor, men som kom så det suste nå i år

Jeg skal starte en hage helt fra scratch. Og pusse opp et hus: Og antakelig først neste sommer, så jeg vil gjerne dykke ned i alt av som finnes av inspirasjon og tips

Jeg lar meg fascinere av valmuene jeg sådde i fjor, som ikke kom i fjor, men som kom så det suste nå i år

Rart nok, bestefar var en hagemann, så hagen hans var alltid perfekt. Og mamma har arvet det der, og gjør hagen relativt fin. Og stemoren min er også flink med hage... Menmen.

Har også vurdert både ekornmater og humlehus, men ikke kommet så langt. Den delen av hagen hvor jeg gjerne vil ha sånne ting er fortsatt helt gjengrodd