Hurra!!!

Glad sau

Forumet er livet
Marsmellows-15
Julemiraklene 2025
Var nettopp på butikken og di hadde blodpudding på tilbud!! Gjett om jeg gleder meg til middag da!!!

(Tipper det er flere gravide her nå som brekker seg når de ser hva jeg skal ha til middag) :-p

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Var nettopp på butikken og di hadde blodpudding på tilbud!! Gjett om jeg gleder meg til middag da!!!

(Tipper det er flere gravide her nå som brekker seg når de ser hva jeg skal ha til middag) :-p

Er ikke misunnlig! Den skal du få ha i fred!! :p

♡Overgangen feb/mars♡

Godt med sukker på det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Godt med sukker på det :)

Tror jeg må droppe det så lenge jeg er gravid. Men blodpudding med poteter, gulrøtter og smeltet smør.. Mmmmmm ❤️

Blæh! :p Husker jeg syntes det var sååå godt som barn, før jeg skjønte hva det var laget av. Samme med lungemos, jeg trodde det het lommos husker jeg, da jeg fikk fortalt at det het LUNGEmos, så var det brått ikke så fristende lenger. :D

Å du slette tid for en glede. Haha. Alle sine lyster :P

Excuse me, Damn that autocorrect!

Å fysj! Brekker meg faktisk av å tenke på det. Likte det veldig godt med sukker på når jeg var liten, helt til jeg fikk vite at det var ekte blod.. haha :p Men kos deg da!! hehe

Æææh, så lungemos på tilbud i går. Gikk RETT forbi!

Var kjempe godt. Åt alt for mye så nå er jeg skikkelig kvalm og har hvilt meg litt ved siden av do :-p men blir nok ny porsjon en annen dag også. Kjøpte jo flere pakker :-D

Faktisk aldri smakt :P

Back
Topp