Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, sier jeg da :-/Var nettopp på butikken og di hadde blodpudding på tilbud!! Gjett om jeg gleder meg til middag da!!!
(Tipper det er flere gravide her nå som brekker seg når de ser hva jeg skal ha til middag)![]()
Lille prikk
mars 2015
![]()
Er ikke misunnlig! Den skal du få ha i fred!!Var nettopp på butikken og di hadde blodpudding på tilbud!! Gjett om jeg gleder meg til middag da!!!
(Tipper det er flere gravide her nå som brekker seg når de ser hva jeg skal ha til middag)![]()
Lille prikk
mars 2015
![]()
Tror jeg må droppe det så lenge jeg er gravid. Men blodpudding med poteter, gulrøtter og smeltet smør.. MmmmmmGodt med sukker på det
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Å du slette tid for en glede. Haha. Alle sine lysterVar nettopp på butikken og di hadde blodpudding på tilbud!! Gjett om jeg gleder meg til middag da!!!
Lille prikk
mars 2015
![]()
Hadde jeg og gjortÆææh, så lungemos på tilbud i går. Gikk RETT forbi!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Er kjempe godt!! Å lukter såå godt når du hiver dem på stekepannaFaktisk aldri smakt![]()