Hull i ørene

Har ikke slike piercing-studioer som blir nevnt aldersgrense på type 16år eller noe? :)
 
Jeg synes åtteårsalderen er en grei alder. Gjorde det selv i den alderen og synes ikke det var så vondt, bare mye styr med rensing. Må uansett være barnet som ønsker hull i ørene og tar initiativ.
 
Når de selv vil . Vil ikke akkurat si at man er slem før heller. Folk gjør mye værre ting med barn.

Men det er veldig delte meninger om bivirkningene det kan føre med seg .

Jenta mi maste ved 3 års alder, så dabba det av også ville hun igjen . Så fikk hun julegave når hun var 5 1/2 år . Tok i gullsmed butikken. Selv var jeg 6 , pappa tok med hullepistol beregnet på dette.

Så fordi folk gjør verre ting, så er det greit å påføre dem denne smerten? Det var en merkelig logikk.
 
Så fordi folk gjør verre ting, så er det greit å påføre dem denne smerten? Det var en merkelig logikk.
Hvem gjør værre ting? Og hvem sier at det er greit å påføre smerte?

Jeg har ikke sagt noe om dette i allefall. Det er ikke vondt å ta hull i øra , det er vondt å tryne å få skrubbsår feks. :p
Dattern min måtte vente til hun ble større For å få hull.
Ellers får folk gjøre som de vil :)
Ja , klart det er andre ting som er værre ....å omskjære barn er jo mye værre enn å hulle øra dems :p ikke gi kjærlighet til barna sine er værre. Gi dem trygghet osv. Rus og vold.. Så hull i øra er en bagatell smerte i forhold til mye annet.
 
Når de ber om det selv, og det er grundig overveid at dem forstår det. I skolealder.
 
Back
Topp