Majaflyfly
Glad i forumet
Masse lykke til idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra alt stod bra til .18+3
Ultralyd vel overstått og alt er vel med Lille Alt vel med meg og, trenger ikke ta jern og perfekt blodtrykk
Lille har vokst som forventet og bevegde seg masse Denne gangen kunne jeg kjenne bevegelsene mens de holdt på med undersøkelsen så det var ganske gøy. Vi hadde ultralydjordmor med lærling så alle målene ble tatt mange ganger og alt ble studert grundig. Begge "hadde en formening" om kjønnet og resultatet står nå på en lapp. Jordmora var 98% sikker. Får se om vi kikker på lappen eller ikke
Eta: Tenker jeg burde legge til for framtida at denne gangen syntes jeg at jeg fikk et glimt av gutteutstyr ganske i begynnelsen av undersøkelsen. Syntes jo jeg så en jentete nub i et glimt i uke 13 så dette blir spennende
Vis vedlegget 432422
Ååå så utrolig godt og fint å se at alt sto bra til og at det nå er overstått enda en bør løftet av skuldrene så glad på dine vegne kjære du18+3
Ultralyd vel overstått og alt er vel med Lille Alt vel med meg og, trenger ikke ta jern og perfekt blodtrykk
Lille har vokst som forventet og bevegde seg masse Denne gangen kunne jeg kjenne bevegelsene mens de holdt på med undersøkelsen så det var ganske gøy. Vi hadde ultralydjordmor med lærling så alle målene ble tatt mange ganger og alt ble studert grundig. Begge "hadde en formening" om kjønnet og resultatet står nå på en lapp. Jordmora var 98% sikker. Får se om vi kikker på lappen eller ikke
Eta: Tenker jeg burde legge til for framtida at denne gangen syntes jeg at jeg fikk et glimt av gutteutstyr ganske i begynnelsen av undersøkelsen. Syntes jo jeg så en jentete nub i et glimt i uke 13 så dette blir spennende
Vis vedlegget 432422
Det var så lettende, tusen takkSå bra alt stod bra til .
Hvis du leser på lappen kommer du til å stole på det som står der?
Sånn i forhold til at du fikk vite feil sist , jeg er bare litt nysgjerrig
Det var så lettende, tusen takk
Hehe nei, kommer ikke til å stole fullt på det Tanken som taler for å kikke på lappen går jo i; de kan jo ikke ta feil to ganger, og så to jordmødre denne gangen.
Hvordan går det med deg?
Tusen, tusen takkÅåå så utrolig godt og fint å se at alt sto bra til og at det nå er overstått enda en bør løftet av skuldrene så glad på dine vegne kjære du
Det har du såååååå fortjent!!! det er så mye fint som ligger foran deg nåTusen, tusen takk
Kjenner skuldrene senke seg enda litt mer nå. Åh, gleder meg sånn til resten av gravidreisen. Nå skal jeg endelig prøve å virkelig nyte alt!
Det skal jo det, meen
Jeg skjønner den , samtidig som du sier det skal vel mye til å ta feil 2 ganger .
Her går det bra , jeg er 22 uker på mandag så har kommet over halvveis .
Jeg er så glad for at det går veien for deg denne gangen
Takk, du også Håper du begynner å føle deg tryggere snart du og, for det har du virkelig fortjentDet har du såååååå fortjent!!! det er så mye fint som ligger foran deg nå
Takk! I'm getting there hehe, sakte men sikkert hvis bare disse uvi'ene gir seg nå såTakk, du også Håper du begynner å føle deg tryggere snart du og, for det har du virkelig fortjent
Det håper jeg de gjør Masse god bedringTakk! I'm getting there hehe, sakte men sikkert hvis bare disse uvi'ene gir seg nå så
Tusen takkDet håper jeg de gjør Masse god bedring