En skikkelig skatt Tusen takk, vi er ekstatiskeSe på den skatten, da! Så herlig at det gikk så fint i dag Så glad på deres vegne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En skikkelig skatt Tusen takk, vi er ekstatiskeSe på den skatten, da! Så herlig at det gikk så fint i dag Så glad på deres vegne!
JaaaHurra! Så kjekt!
Åh så deilig, skjønner godt du ikke har turt å slippe følelsene helt løs før nå så koselig å få delt med deler av familien!! Hvordan reagerte de?Tusen takk
Er fantastisk letta nå! Føler endelig at jeg kanskje kan glede meg litt, og så er nyheten nå endelig delt med deler av familien
Jeg er overhodet ikke god på nub teorien, men det var liksom et sånt perfekt eksempelbilde som dukket opp på skjermen, men bare for noen sekunder så fikk ikke studert
Føles som om vekta av verden har lettet fra skuldrene mine, endelig kan jeg kose meg litt med dette herÅh så deilig, skjønner godt du ikke har turt å slippe følelsene helt løs før nå så koselig å få delt med deler av familien!! Hvordan reagerte de?
Haha nei ikke jeg heller, men det kan godt hende du har rett fordet, man har jo sett litt bilder av det her inne etterhvert. Nei, det blir gøy å se!!
Herlig
Så herlig
Så fint å komme hit å se denne fine oppdateringen
Glad på dine vegne
Dette var fantastiske nyheter å komme inn og lese Gratulerer, så deilig!!
Tusen hjertelig takk alle sammen! Jeg er helt overveldet over hvor snille dere er og hvor godt det føles å lese meldingene deresFantastiske nyheter! Gratulerer!
Håper dere klarer senke skuldrene og nyte nå. Om ikke alt for lenge blir det tungt så sett pris på denne magiske tiden der du vet alt er bra og kroppen er fin
Jaaa så deilig!! Nå kan du bare kose deg dette er såå fortjentFøles som om vekta av verden har lettet fra skuldrene mine, endelig kan jeg kose meg litt med dette her
Svigermor fikk vite det først siden hun passet EM under påskudd av at Husbonden og jeg skulle på utredning på sykehuset Hun ble kjempeglad og trodde først at det var to Det blir hennes 9. barnebarn.
Fra alle har det vært gratulasjoner og lykkeønskninger
Nå er det, igjen, mine foreldre som blir de siste til å høre nyheten og jeg har litt lyst å vente til vi reiser ned dit i påska, men det virker plutselig så lenge til.
Tusen takk og samme til degJaaa så deilig!! Nå kan du bare kose deg dette er såå fortjent
Ååh så koselig! Hihi alltid så hærlig med sånne fine folk hennes 9. ja! Wow! Får en god søskenbarnflokk denne spiren da
Det høres veldig koselig ut å kunne si det til dem personlig da, men skjønner det kanskje blir litt lenge til hvis alle andre vet. Har dere bestemt dere for hva dere ville gjøre?
Beklager at det har tatt tid å svare, har vært ekstremt uvel i det siste..
Ja nå så jeg oppdateringen! Så fiiiin babybump og skikkelig koselig måte å annonsere det på, fint anrettet den påskekurven hihi så koselig at moren din ble glad og at det endelig begynner å føles litt mer ekte og tryggere haha jeg ser egget!! Morsom idé! Også såå søte små tøfler har du strikket?Tusen takk og samme til deg
Bare synd du er så dårlig, håper det går over når du nærmer deg 12 uker! Du er rundt uke 9 nå sant?
Som du ser av oppdateringen så ble det til at nyheten glapp over messenger, klarte rett og slett ikke vente lenger Fikk nå brukt påskeegget selv om det knapt synes på bildet
Tusen takk Magen blir stadig mer fremtredende og jeg lurer stadig på om det er liv jeg kjenner der inneJa nå så jeg oppdateringen! Så fiiiin babybump og skikkelig koselig måte å annonsere det på, fint anrettet den påskekurven hihi så koselig at moren din ble glad og at det endelig begynner å føles litt mer ekte og tryggere haha jeg ser egget!! Morsom idé! Også såå søte små tøfler har du strikket?
Tusen takk!! skal få skrevet en oppdatering inne hos meg og, har bare ikke orket. I dag fikk jeg resept på kvalmestillende av legen så skal innom apoteket etterpå så får vi se om det hjelper litt ja stemmer, 9+1 i dag med snuppa varte det til uke 13-14 ish hvis jeg husker rett, så håper det går over da
Tusen takk, så utrolig fint sagt av degSå utrolig koselig å høre og gratulerer så mye kjære deg
Gleder meg veldig på dine vegne
Så koselig annonsering