Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sarah
Tror det er lurt av deg Angelicka24 å slappe av i helgen. Lytt til kroppen. Håper så inderlig at prøvene dine viser at alt er i orden. Skjønner godt frustrasjonen din over at mannen ikke er hjemme. Håper du har andre du kan støtte deg til i løpet av helgen da. Komme på kaffe eller ta deg med på kino eller noe, slik at du får tankene over på noe annet. Krysser fingre og tær jeg også for at alt er i skjønneste orden med spira. Store klemmer.
ORIGINAL: Nesing
Ring sjefen din og si at du ikke kan jobbe denne helgen, Angelicka24! Det er best for deg om du kan ta det med ro. Forstår så altfor godt hvordan du har det, men så lenge det er brunt det som kommer ut nå er det definitivt positive tegn. Har tro på at du får gode nyheter på mandag når blodprøven din er ferdiganalysert. Skal krysse alt jeg har for deg og den lille spiren, for dette skal gå bra.
ORIGINAL: Sola1979
Innom for å si jeg tenker på deg, så utrolig vondt å bekymre seg sånn... Krysser alt jeg har for deg og spiren!!