Huff

off.. det må bare gå bra vi kan ikke ha dette nå før jul...
jeg er sikker på at det ikke er noe.. skal krysse alt jeg har for deg!!
trøste klem til deg vennen

ORIGINAL: Sarah

Tror det er lurt av deg Angelicka24 å slappe av i helgen. Lytt til kroppen. Håper så inderlig at prøvene dine viser at alt er i orden. Skjønner godt frustrasjonen din over at mannen ikke er hjemme. Håper du har andre du kan støtte deg til i løpet av helgen da. Komme på kaffe eller ta deg med på kino eller noe, slik at du får tankene over på noe annet. Krysser fingre og tær jeg også for at alt er i skjønneste orden med spira. Store klemmer.

Har vært hos mamma til nå, og tanten og onkelen min kommer på dagen i morgen for å fikse tven for meg. Så tror jeg en god veninne kommer på kvelden i morgen! Mannen var trist, men han fikk meg til å tenke veldig optimistisk fremover i hvert fall. tror ting blir mye lettere bare han kommer hjem nå!
Mamma fortalte at hun og faktisk hadde hatt en del brun utflod med minste søsteren min. Og så fikk jeg totalforbud for å bade av henne[;)] Var etter jeg badet i dag jeg begynte å blø. Så nå er det bare dusjing fra nå av...Hehe[:)]

ORIGINAL: Nesing

Ring sjefen din og si at du ikke kan jobbe denne helgen, Angelicka24! Det er best for deg om du kan ta det med ro. Forstår så altfor godt hvordan du har det, men så lenge det er brunt det som kommer ut nå er det definitivt positive tegn. Har tro på at du får gode nyheter på mandag når blodprøven din er ferdiganalysert. Skal krysse alt jeg har for deg og den lille spiren, for dette skal gå bra .

Håper på gode nyheter jeg og! Går nok veldig tidlig på mandag og får tatt den siste blodprøven. Får se an formen min i morgen. Heldigvis er det sånn at jeg bare kan ringe meg inn og si at jeg er syk. Jeg jobber jo hjemmefra, så det er heldigvis ikke stress. Kanskje godt å få tankene over på noe annet og. Tror jeg prøver meg ett par timer på jobb i morgen. Man må jobbe minst to timer når man først er på, og på lørdags formiddag er det likevel lite kunder[:)]

ORIGINAL: Sola1979

Innom for å si jeg tenker på deg, så utrolig vondt å bekymre seg sånn... Krysser alt jeg har for deg og spiren!!

Tusen takk Sola1979! Godt å høre at noen krysser for meg. Håper jeg får sove nå når jeg legger meg i det minste. Er rimelig sliten, så satser på det!

ORIGINAL: Sylvana

Tenker på deg og synes du skal ta deg fri og slappe godt av.
Krysser det jeg har for deg.

Tusen takk Sylvana!

ORIGINAL: nussy87

off.. det må bare gå bra vi kan ikke ha dette nå før jul...
jeg er sikker på at det ikke er noe.. skal krysse alt jeg har for deg!!
trøste klem til deg vennen

Tusen takk for klemmen nussy!

Som sagt over; så lenge det ikke er rødt friskt blod er det håp [:)]
Krysser alt for deg vennen, dette går bra skal du se!
Hvil deg og prøv å tenke positivt i helga.
Stor klem sendes over [:)]

Tusen takk Snuppis og Fruit! Nå har jeg bare litt verk nede i ryggen, men har nesten ikke blødd noenting i natt. Det har ikke vært noenting friskt blod etter de to tørkene i går. Så nå skal jeg bare slappe av i helgen og nyte det nye huset vårt!  
Er skremmende dette her til tider, men nå håper jeg virkelig på det beste her. Må være positiv og tenke at dette SKAL gå bra!

Godt å høre du ikke har blødd noe mer.
Tenkt masse på deg vennen.

Da får du slappe av og nyte resten av helga. Stor klem.

huff, vet hvordan du har det.
jeg blødde i uke 6+3 og 7+4, den siste trodde jeg det hadde gått galt var rødt blod og klumper,
dro da rett til legevakten men der var de begge to.
fikk beskjed så lenge det kommer brunt etter og ikke er veldig mye at man måtte bruke mange bind og vondt trengte jeg ikke bekymre meg, men som sagt man gjør jo det uansett.
så håpe alt er bra hos deg også.

Jeg trenger ikke bruke bind, ett truseinnlegg er helt greit. Så har slått meg litt mer til ro nå[:)] Dette kan absolutt gå bra! Har litt murringer og sånn, men ikke vonde smerter, og heller ikke mer rødt, så da satser jeg på at dette går veien[:D]

Angelicka24 dette her høres lovendes ut og for å si det på en annen måte så er du langt fra en slik SA jeg hadde. Jeg tror det bare er kroppen din  som tuller litt med deg jeg og at dette hergår veldig bra vennen, krysser fingrene for det og vil ønske deg lykke til på mandag.

Men du for høre på gode råd fra din mor, og ellers ha beina høyt, så slapp av i helgen.
Jobbe litt kan du jo, for det er jo ikke noe i veien for å bruke hodet og snakketøyet ditt som er dine verktøy i forbindelse med jobben, men ikke slit deg ut mentalt.

Jeg er veldig positiv og har håpet oppe nå. Nå har jeg bare sånn smått inni mellom som jeg har hatt på morgenene tidligere. Føler at det blir mindre og mindre for hver gang jeg er på do. Men jeg føler som om det dras og vris litt inni der. Kan det være livmoren eller noe som utvider seg? Var tre timer på jobb i dag, og det gikk fint. Står på jobb i morgen og. Tror det er litt ok å tenke på noe annet. Ellers har jeg bare gått og kost meg og satt litt ing på plass her og der. Er ikke så mye igjen her da. Løfter ingenting tungt og tar det med ro!

Smått og ikke veldig vondt - da vil jeg si at det er livmoren som prøver å strekke seg og bli større ingen ting annet, det hadde jeg også, kunne gjøre litt småvondt også.....og så graver spiren seg dypere ned, det kan også gjøre litt småvondt.

Godt å høre at det går bedre med deg Angelicka24, og at det var ok på jobb.. Må si at jeg støtter din mor veldig ifht dette med å bade. Har hørt andre også si at man skal være forsiktig med bad, ihvertfall med veldig varmt vann.. Ikke godt å vite hva som er rett eller ikke, men ingen vits å ta noen risiko..
Fortsetter å krysse fingrene for deg. Ha en super lørdag! Klem

Takktakk jenter. Nå har det ikke vært noenting her på noen timer, så jeg er rett og slett overlykkelig for det[;)] Tror dette kan gå bra jeg! Da velger jeg å tro som du sier twinanne, at det gjerne bare er livmoren som strekker seg og gjør plass[:D]

Vil bare fortelle at jeg også hadde en liten blødning i starten av graviditeten, var vel kommet litt lenger enn deg. Jeg ble livredd (Så skjønner godt at du var/er bekymra) og tenkte negative tanker. Men spiren hadde andre planer, og kommer ut i januar[:)] Mye murringer hadde jeg også, og var bekymra for det også.. men det er helt normalt! Ting skal jo vokse[;)] Føler meg temmelig sikker på at du kan senke skuldrene! Sender deg en klem[:)]

har sikkert vært inne 100 ganger å lest på oppdateringene dine her. får helt vondt hver gang eg ser overskrivften på innlegget ditt[&:]

men godt å høre at det roer seg[:)]

høres ut som sånn som eg hadde det no sist, hadde det sånn som du har no...... og då var det nok det ene egget som ikke ville feste seg.

så eg tror dette vil gå bra eg og at det ene egget er godt festet no[:)]

Ja, jeg har jo ikke blødd mer siden ettermiddagen i går, så nå tenker jeg virkelig positivt her i hvert fall[:D]

Så godt å høre Angelicka24, da kan vi andre begynne å senke skuldrene på dine vegne[:)] Du er kanskje på jobb nå du, eller skal snart? håper uansett du får en kjempe fin dag. Fortsett å ta hensyn til kroppen, ta det rolig og gjør lystbetonte ting[;)]

Back
Topp