Huff

ORIGINAL: Sarah

Så godt å høre Angelicka24, da kan vi andre begynne å senke skuldrene på dine vegne[:)] Du er kanskje på jobb nå du, eller skal snart? håper uansett du får en kjempe fin dag. Fortsett å ta hensyn til kroppen, ta det rolig og gjør lystbetonte ting[;)]

Ja, jeg jobber fra 10-12 i dag, så får jeg en vennine på besøk halv ett. Skal bli kooooselig[:D]  Tenkte at det er greit å jobbe litt for å få tiden til å gå rett og slett..Hehe[;)]

Så godt å høre at du har sluttet å blø Angelica[:)][:)][:D]
Håper du får en kjempe fin dag videre[:D]

Dette kommer nok til å gå kjempe bra vennen!
Er overbevist om at du får gode nyheter når du får svar på blodprøven.
Men dette har selvsagt ikke vært noe gøy for deg, det skjønner jeg godt. Det må være GRUSOMT å begynne å blø når man endelig er blitt gravid. Men igjen, du har nok ingen grunn til å bekymre deg, for dette skal gå bra!
Stor klem fra meg

Så godt å hørra at du har slutta å blø. Dette går rette veien[:)][:)][:)]

Tusen takk jenter - dere er herlige! Jeg har mer roen nå, men jeg fikk litt sjokk på fredag, og falt litt i grus når jeg oppdaget ferskt blod. Virkelig ikke moro altså. Jeg har klart å slappe av mye denne helgen. Bare vært hjemme og ikke gjort så veldig mye. En vennine spurte om jeg ville være med ut og shoppe litt i dag, men jeg vet at jeg må bruke overskuddet til å holde humøret oppe. Nå er det mindre enn ett døgn til jeg får svar. Nervepirrende!

Så godt å lese at du har sluttet å blø vennen. [:)][:)][:)]

Huff, nå kommer nervene for morgendagen virkelig krypende her altså. Tror jeg skal prøve å få vært der tidligst mulig. Blir vel som å rive av ett plaster dette her, bare at det vil gjøre ekstra vondt om det ikke går bra.... Menmen, kan ikke annet enn å håpe det beste og forvente det verste!

Nå er jeg spent angelicka24. Har du fått svar?? Satser, og håper og krysser alt jeg kan krysse for at alt er i skjønneste orden med spira. Store store klemmer.

Venter i spenning vennen....

[miss] oppdaterte for meg[:)] Tuuusen takk snuppa!

Back
Topp