Huff, tenk om pergo og metformin ikke hjelper oss

Dette høres spennendes ut jeg håper at disse medisinene hjelper deg, pergo er jeg klar over hva er men metformin hvet jeg ikke helt hvorfor du skal bruke. Håper at denne syklusen fungerer jeg slik at du slipper dobbel dose av pergo, lykke til
 
ORIGINAL: twinanne

Dette høres spennendes ut jeg håper at disse medisinene hjelper deg, pergo er jeg klar over hva er men metformin hvet jeg ikke helt hvorfor du skal bruke. Håper at denne syklusen fungerer jeg slik at du slipper dobbel dose av pergo, lykke til

 
jeg vet ikke helt hvorfor jeg bruker Metformin heller, hehe. Men det har noe med at de som har PCOS har mer insulin i kroppen enn andre, mye pga mannlige hormoner eller noe sånt
 
Lykke lykke til denne pp, håper det klaffer!! [:)]
 
wiii, begynte å trene igjen igår, nå må jeg prøve å holde det, hehe, skjønner ikke at det er mulig å være så utrolig lat
 
Innom for å se hvordan det står til med deg[:)] Skjønner at det ikke er helt enkelt for tiden. Kjenner meg mye igjen i det du skriver. Bla. det du sier om at folk ikke skjønner hvorfor en stresser med dette med barn når en faktisk har en fra før. Det har jeg også fått høre, også fra lege !!! Synes det er kjempe frekt! Jeg har også pco(s), men har fått mye hjelp av akupunktur. Var plaget med litt for mye av mannlige hormoner som ga meg uren hud osv. Nå er jeg nesten helt kvitt det (uren hud altså..)[:)] Kjenner meg igjen i det med å slite å komme igang med trening, føler at ikke tiden strekker til. Når en kommer hjem i fra jobb og har hentet ungen i barnehagen er det jo langt på ettermiddag før middagen er inntatt. Også går bare tida. Å komme seg opp i fra sofaen etter legge tid er for min del helt håpløst[&o] Synes du er flink jeg som har gått ned i vekt og nå kommet igang med trening[:)] Masse lykke til fremover. Håper pergoen hjelper dere på vei[:D]
 
heisann. stikker bare nesa innom for å ønske deg lykke til viderer[;)]
-Linda
 
dere er så søte jenter, er så kjekt med støtte i gode og tunge stunder, dere er fantastiske[:D] ønsker dere masse lykke til også
 
kossen går det med metforminen?
 
ORIGINAL: VilSåGjerne

kossen går det med metforminen?

 
det går greit det, merker ingen bivirkninger, og det er jo supert[:)] hvordan går det med deg nå?
 
Åssen går det med bryllupsplanene da? Begynner å bli klart det meste eller?
 
Håper dere lykkes snart, er slitsomt dette her...
 
Heihei[:)] Håper det går bra med deg! Og at metformin og pergoen endelig vil hjelpe deg! Kor mange kurer har du hatt til no? Eg har hatt 3 og skal mest sannsynlig ha 6, men satser på at det "bare" blir en 4-5 kurer da! Kommer litt ann på kva gyn. eg skal til på tirsdag seier! Jaja, ønsker deg ei fin kommende veke[:)]
 
Back
Topp