Huff, tenk om pergo og metformin ikke hjelper oss

hmmm, igår og idag har jeg hatt skikkelig slimete utflod (bekalger detaljene) hva kan det bety? venter tr den 15/16 ca
 
jaja damer, nå har jeg endelig klart lappen og er stor fornøyd, så nå håper jeg at spiren fester seg snart også, hehe
 
Gratulera så masse med lappen!!![;)]
Er sjøl i gang no, ikkje fått så mange kjøretimar, men har tatt detta trafikala grunnkurset og mørkedemonstrasjon, så no er det bare å vente på brev fra Statens Vegvesen, slik at eg kan begynne å kjøre heime[:D] Goodie goodie! Gler meg skikkelig til lappen!!

XX fingrene for at spiren hekter seg nå da, ved hjelp av pergoen å sånt[;)]  Å så må du kjøre forsiktig[:D] Hehe[:D]
 
neiiiiiiiiiiiiiii[&o] tanta dukket opp idag, søren altså, hun ga meg ingen forvarsler heller, nå er jeg utrolig lei denne prøvingen[:'(]
 
ORIGINAL: miss86

Gratulera så masse med lappen!!![;)]
Er sjøl i gang no, ikkje fått så mange kjøretimar, men har tatt detta trafikala grunnkurset og mørkedemonstrasjon, så no er det bare å vente på brev fra Statens Vegvesen, slik at eg kan begynne å kjøre heime[:D] Goodie goodie! Gler meg skikkelig til lappen!!

XX fingrene for at spiren hekter seg nå da, ved hjelp av pergoen å sånt[;)]  Å så må du kjøre forsiktig[:D] Hehe[:D]

 
ååååååå du har så mye å se frem til, det er virkelig fantastisk med lappen. Masse lykke til med prøving dere også[:D]
 
ORIGINAL: snuppis30

Gratulerer så masse med førekortet [:D]

 
tusen tusen takk[;)]
 
ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

neiiiiiiiiiiiiiii[&o] tanta dukket opp idag, søren altså, hun ga meg ingen forvarsler heller, nå er jeg utrolig lei denne prøvingen[:'(]

 
åååå, ko kjedlig at ho dokka opp då?! og uten noko forvarsel!![:'(]
kor lang vart syklusen din no då? hm...får håpa spiro sitte neste pp[:D]
 
Gratulerer med lappen, og lykke til framover!!! Enig med deg i at tvillinger (eller flere) hadde vært en bonus!!
 
ORIGINAL: miss86

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

neiiiiiiiiiiiiiii[&o] tanta dukket opp idag, søren altså, hun ga meg ingen forvarsler heller, nå er jeg utrolig lei denne prøvingen[:'(]


åååå, ko kjedlig at ho dokka opp då?! og uten noko forvarsel!![:'(]
kor lang vart syklusen din no då? hm...får håpa spiro sitte neste pp[:D]

 
den kom på syklusdag 31 denne mnd, så hun holder seg forholdsvis stabil
 
Jeg er lei, kjempe LEI, nå føler jeg at det er nok. Prøver å ikke tenke på dette prøve styret, men det er lettere sagt enn gjort. Kan ikke fatte at det skal være så vanskelig å bli gravid, og at den i tillegg ikke vil sitte som den skal når det skjer. Blir gal nå
 
huff vet hvordan den følelsen er, håper virkelig du får en spire snart, den etterlengtede spiren.
ønsker deg lykke til og gir den en god klem
 
hmmm, igår opplevde jeg noe merkelig. Etter toalett besøket skulle jeg tørke meg og da var det masse helt blankt slim som var tykt og seigt på pairet. Iflg bv så har jeg el rundt idag, kan den ha vært igår? vi  hadde oss litt senge kos på torsdag, så håper jo at jeg ikke har spolert noe, hehe.
 
ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

hmmm, igår opplevde jeg noe merkelig. Etter toalett besøket skulle jeg tørke meg og da var det masse helt blankt slim som var tykt og seigt på pairet. Iflg bv så har jeg el rundt idag, kan den ha vært igår? vi  hadde oss litt senge kos på torsdag, så håper jo at jeg ikke har spolert noe, hehe.


Først vil jeg gratulere deg så mye med lappen, den er sjekk å ha den[:D]

Så tilbake til el-slimet ditt, da har du ikke hatt el enda for el-slim har du før egglsøning da du er mest fruktbar, du trenger ikke nødvendigvis ha så mye av dete den dagen du har el, etter el så tørkere slimet ut, man pleiere å være tørrere i den perioden frem til tr kommer. Noen har omtrent ikke noe slim mens andre har mer lotion preget utflod, noen får mer slim når tr nærmer seg. 

Så nå for du henge i og fange egget dit, svømmrene trenger å komme til solplassen og svømmepolen og ligge der og vente på at egget dukker opp. Skal fortelle deg en hemlighet; der pleier svømerene å ligge med solbriller på en solseng og kose seg og vente på at dronninga kommer, så blir det første man til mølla når hun dukker opp, noen er heldige og har valgt riktig side mens andre aldrig treffer dronninga for de bomma på hvem side de skulle til.[:D]
 
ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

hmmm, igår opplevde jeg noe merkelig. Etter toalett besøket skulle jeg tørke meg og da var det masse helt blankt slim som var tykt og seigt på pairet. Iflg bv så har jeg el rundt idag, kan den ha vært igår? vi  hadde oss litt senge kos på torsdag, så håper jo at jeg ikke har spolert noe, hehe.


Først vil jeg gratulere deg så mye med lappen, den er sjekk å ha den[:D]

Så tilbake til el-slimet ditt, da har du ikke hatt el enda for el-slim har du før egglsøning da du er mest fruktbar, du trenger ikke nødvendigvis ha så mye av dete den dagen du har el, etter el så tørkere slimet ut, man pleiere å være tørrere i den perioden frem til tr kommer. Noen har omtrent ikke noe slim mens andre har mer lotion preget utflod, noen får mer slim når tr nærmer seg. 

Så nå for du henge i og fange egget dit, svømmrene trenger å komme til solplassen og svømmepolen og ligge der og vente på at egget dukker opp. Skal fortelle deg en hemlighet; der pleier svømerene å ligge med solbriller på en solseng og kose seg og vente på at dronninga kommer, så blir det første man til mølla når hun dukker opp, noen er heldige og har valgt riktig side mens andre aldrig treffer dronninga for de bomma på hvem side de skulle til.[:D]

 
hehe, nå får vi bare prøve oss frem, orker ikke stresse så  mye med det, har så mye annet å tenke på også, så tar det som det kommer, men hadde blitt ekstremt glad om det skjedde
 
jaja, nå begynner straks 2 kur med pergo, håper på en liten spire da[:)] har vært flink å ikke tenke på prøve bestyret så mye, da går hverdagen mye letter, har en venninne som nettopp fikk nr 2, en vakker liten prins, og når jeg holdt han så fikk jeg ikke den triste følesen som jeg garantert hadde fått for en stund siden, for jeg vet at hvis vi ikke kan få fler, så har vi ihvertfall en vakker gutt som er beviset på ekte kjærlighet. Klaret meg fint med han, han beriker dagen min med noe helt spesielt[;)] Nå er det snart påske, og meg og lille gutt skal opp på hytta å kose oss masse noen dagen sammen med mange i familien, sambo HATER alt som har med snø å gjøre, hehe. Så da blir det sånn.
 
 
God påske alle sammen
 
blærh, jeg som faktisk trodde vi hadde klart det denne mnd, men fikk tr idag 3 dager over ikm[&o] typisk, så nå blir det pergo kur igjen fra 21-25 mars, håper det blir noen flotte egg som vil befruktes, hehe
 
da var 2 pergo kur over og imorgen skal jeg inn å ta ul av egglederne igjen[:D] håper det ligger et egg å venter nå, lov å håpe på en ny desember baby, hehe, da blir det 3 år imellom mine
 
da har jeg vært hos gyn igjen, denne gangen var jeg nok litt for tidlig i syklusen for ingen av eggene var noe større enn hverandre, men hun regna med at el vil inntreffe om 5-7 dager, så krysser fingrene. Nå skal jeg begynne på dobbel pergo kur fra neste gang og idag fikk jeg også metformin, håper dette skal hjelpe oss på veien mot et nytt familie medlem.
 
Back
Topp