Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: miss86
Gratulera så masse med lappen!!![;)]
Er sjøl i gang no, ikkje fått så mange kjøretimar, men har tatt detta trafikala grunnkurset og mørkedemonstrasjon, så no er det bare å vente på brev fra Statens Vegvesen, slik at eg kan begynne å kjøre heime[:D] Goodie goodie! Gler meg skikkelig til lappen!!
XX fingrene for at spiren hekter seg nå da, ved hjelp av pergoen å sånt[;)] Å så må du kjøre forsiktig[:D] Hehe[:D]
ORIGINAL: snuppis30
Gratulerer så masse med førekortet [:D]
ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~
neiiiiiiiiiiiiiii[&o] tanta dukket opp idag, søren altså, hun ga meg ingen forvarsler heller, nå er jeg utrolig lei denne prøvingen[:'(]
ORIGINAL: miss86
neiiiiiiiiiiiiiii[&o] tanta dukket opp idag, søren altså, hun ga meg ingen forvarsler heller, nå er jeg utrolig lei denne prøvingen[:'(]
åååå, ko kjedlig at ho dokka opp då?! og uten noko forvarsel!![:'(]
kor lang vart syklusen din no då? hm...får håpa spiro sitte neste pp[:D]
hmmm, igår opplevde jeg noe merkelig. Etter toalett besøket skulle jeg tørke meg og da var det masse helt blankt slim som var tykt og seigt på pairet. Iflg bv så har jeg el rundt idag, kan den ha vært igår? vi hadde oss litt senge kos på torsdag, så håper jo at jeg ikke har spolert noe, hehe.
ORIGINAL: twinanne
hmmm, igår opplevde jeg noe merkelig. Etter toalett besøket skulle jeg tørke meg og da var det masse helt blankt slim som var tykt og seigt på pairet. Iflg bv så har jeg el rundt idag, kan den ha vært igår? vi hadde oss litt senge kos på torsdag, så håper jo at jeg ikke har spolert noe, hehe.
Først vil jeg gratulere deg så mye med lappen, den er sjekk å ha den[:D]
Så tilbake til el-slimet ditt, da har du ikke hatt el enda for el-slim har du før egglsøning da du er mest fruktbar, du trenger ikke nødvendigvis ha så mye av dete den dagen du har el, etter el så tørkere slimet ut, man pleiere å være tørrere i den perioden frem til tr kommer. Noen har omtrent ikke noe slim mens andre har mer lotion preget utflod, noen får mer slim når tr nærmer seg.
Så nå for du henge i og fange egget dit, svømmrene trenger å komme til solplassen og svømmepolen og ligge der og vente på at egget dukker opp. Skal fortelle deg en hemlighet; der pleier svømerene å ligge med solbriller på en solseng og kose seg og vente på at dronninga kommer, så blir det første man til mølla når hun dukker opp, noen er heldige og har valgt riktig side mens andre aldrig treffer dronninga for de bomma på hvem side de skulle til.[:D]