Huff, tenk om pergo og metformin ikke hjelper oss

Taranitas øyenstener

Forumet er livet
Da har jeg vært å tatt blodprøver for å sjekke at hormoner og stoffskifte er i orden, har også begynt på min første pergo kur idag, 1 tablett fra 5-9 syklusdag. Skal inn 28 å ta ul for å se om ting går slik det skal. Gyn sa det kan være mulighet for flerling svangerskap pga eggstokkene ofte slipper fler egg[:D] for min del er det bare greit, har lyst på 3 stk, og da er jeg ferdig, hehe. Så nå håper jeg at det skal gå vår vei, denne prøvingen og ventingen tar virkelig på[&o] men kanskje det er vår tur nå.......
 
Hei. Så koselig du har fått deg dagbok, her skal jeg følge med [:)] 
 
Det er ca. 10% større sjanse for tvillinger ved bruk av pergo. Ikke for å skuffe deg, men jeg har bare hatt et egg de to gangene jeg har sjekket. Så bra gyn tar deg inn til UL for å sjekke om du har EL. Føler det er en trygghet jeg, for da ser du eggene ikke bare at prøvene er fine. (Selvom jeg ikke liker den stolen der da.. [&:] [:'(]) Men hva gjør man ikke for en spire?
 
Krysser fingre for deg Tarantina [:)]
 
ORIGINAL: Dunn

Hei. Så koselig du har fått deg dagbok, her skal jeg følge med [:)] 

Det er ca. 10% større sjanse for tvillinger ved bruk av pergo. Ikke for å skuffe deg, men jeg har bare hatt et egg de to gangene jeg har sjekket. Så bra gyn tar deg inn til UL for å sjekke om du har EL. Føler det er en trygghet jeg, for da ser du eggene ikke bare at prøvene er fine. (Selvom jeg ikke liker den stolen der da.. [&:] [:'(]) Men hva gjør man ikke for en spire?

Krysser fingre for deg Tarantina [:)]

 
ja, hva gjør man ikke for en spire, men du, det ligger jo tvillinger mange steder i slekta på min side, så er jo lov å håpe, hehe
 
Koselig med dagbok ~T@r@nit@s øyensten~
 
Vil ønske deg lykke til med pergo. Håper de virker som de skal for deg og at du om kort tid kan få gleden av å se en test med et kryss/to streker
 
Ønsker deg lykke til med jakten på en pergo spire!!! [:)]
 
ORIGINAL: Sola1979

Ønsker deg lykke til med jakten på en pergo spire!!! [:)]

sign
 
Håper pergoen gjer susen![:)] Lykke til[:)]
 
Æsj, denne dagen har vært kjip, min stemor og min far var på besøk idag, og hun var med en kjapp tur opp for å prøve brudekjolen på sammen med underskjørtet jeg har kjøpt, og tror dere ikke jeg har lagt på meg igjen da.......... *SKRIK*, var faktisk snakk om 5-6 cm før vi får den igjen.
 
koselig at du og har fått dagbok her.
håper virkelig pergo gjør susen hos deg altså, ja tvillinger kan være kjekt det :)
 
huff da, det er ikke akkuratt morsomt å oppdage at man har lagt på seg,
vet hvordan det er ja
 
jaja, så var siste tabelett dagen kommet, jeg har ikke hatt noen bivirkninger av kuren, og håper det holder seg slik. Igår begynte mitt nye jeg, har kastet alt snopet vi hadde i skapet og går inn for en lysere fremtid, både for barnet vi ønsker, bryllupet og fremtiden generelt[:D] Så nå er det å krysse fingrene frem til 28, da skal gyn si om dette går som det skal[:)]
 
Hei, ville bare ønske deg lykke til jeg![:)] Så spennende at du har tatt siste tablett[:)] Med pergo og sunnere livsstil så er det jo gode muligheter for at dette blir deres siste pp. Krysser fingrene for det
 
Høres kjempespennende ut dette[:)] Ser det er 7 mnd til du gifter deg og om du ikke er gravid før den tid så kommer du nok inn i kjolen. Da jeg skulle gifte meg for mange år siden så gikk jeg så mye ned før bryllupet pga stress og styr at jeg måtte finne meg ny kjole for den jeg hadde valgt var blitt altfor stor[:)] I tillegg midt oppi alt det styret hadde jeg også klart å bli gravid... det til tross for at jeg noen år tilbake hadde fått beskjed om at jeg kom til å få vanskeligheter med å bli gravid pga pcos !!
 
Lykke til med ny tilværelse og bryllupsplanlegging, krysser fingrene for at du får en positiv test før bryllupet[;)] 
 
ORIGINAL: raja10

Høres kjempespennende ut dette[:)] Ser det er 7 mnd til du gifter deg og om du ikke er gravid før den tid så kommer du nok inn i kjolen. Da jeg skulle gifte meg for mange år siden så gikk jeg så mye ned før bryllupet pga stress og styr at jeg måtte finne meg ny kjole for den jeg hadde valgt var blitt altfor stor[:)] I tillegg midt oppi alt det styret hadde jeg også klart å bli gravid... det til tross for at jeg noen år tilbake hadde fått beskjed om at jeg kom til å få vanskeligheter med å bli gravid pga pcos !!

Lykke til med ny tilværelse og bryllupsplanlegging, krysser fingrene for at du får en positiv test før bryllupet[;)] 
[/quote
 
 
hehe, ja er ikke det typisk[:D] ønsker deg lykke til også, vi har en spennende tid forann oss[:D]
 
I dag var jeg hos gyn for å se om pergoen har funka, og på ene eggstokken hadde jeg et egg som er på vei mot eggløsning rundt den 01/02 februar, så nå sa hun at vi bare måtte sette i gang med masse sengekos, for det er før el man blir gravid, hehe. Jeg fikk beskjed om at jeg har en lettere variant av PCOS[&o] og jeg ble kjempe deppa, men det skulle ikke spille så stor rolle mente hun. Jeg fikk beskjed om å tenke på kroppen min, for jeg er veldig overvektig, men jeg har starta et nytt liv jeg, har gått ned 2,5 kg alt[:D] Og gyn snakka som om vi kom til å bli gravid osv, hehe, så er jo lov å håpe.
 
hmmm, idag har det vært en sånn dag, hvor alt er trist og leit (ikke at jeg ønsker det selv akkurat) men det er så sårt og prøve, så presterer tanta å dukke opp mnd etter mnd[&o] jeg er lei nå, vil bare at alt skal gå vår vei etterhvert
 
nei er ikke lett med sånne dager, vet akkuratt hvordan det er, huff, er så utrlig dårlig gjort at noen må slite sånn
 
ORIGINAL: hegemw

nei er ikke lett med sånne dager, vet akkuratt hvordan det er, huff, er så utrlig dårlig gjort at noen må slite sånn

 
ja du sier noe der, mange sier til meg "hva er det du stresser etter, du har jo allerede en", jeg synes faktisk det er frekt når folk sier sånn. Vi har jo lov å bli lei oss når vi mister og det ikke klaffer når vi ønsker det så sterkt
 
ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Titter bare innom [:)]

Håper du blir gravid snart, og at spiren klorer seg godt fast.

Det har du fortjent [:D] 

 
åååååååå så kos at du tittet innom:) det håper jeg også, er så glad for at det endelig klaffet for dere[:)]
 
ja å si noe sånt er frekt, man kan aldri vite historien til noen, så etter jeg begynte å prøve så har jeg ikke mast på noen om sånt.
 
men snart da skal spire feste seg hos deg
 
ORIGINAL: hegemw

ja å si noe sånt er frekt, man kan aldri vite historien til noen, så etter jeg begynte å prøve så har jeg ikke mast på noen om sånt.

men snart da skal spire feste seg hos deg

 
krysser virkelig fingrene for dere også, må snart gå deres vei
 
Back
Topp