HUFF GRUER MEG/oppdatering.

takker for alle svar osv.

AMEN ØNSK OG BE FOR OSS AT VI KLARER OG SAMLE OPP PENGER SÅ JEG PAPPAEN OG BARNA FÅR OSS EN MINNEVERDIG TUR FØR JEG DØR[:(]

DET ER ALT JEG ØNSKER NÅ.

FIKK KLAR BESKJED AT DET VAR IKKE MER Å GJØRE FOR MEG. MEN DA VIL IHVERTFALL JEG PRØVE Å GJØRE DET BESTE FOR MINE BAR, NETTOPP OG GI DEM EN STOOOOR OPPLEVELSE MED MEG OGPAPPAEN.

DE GA MEG FRA 2MND OG UTOVER[:(] JEG VIL IKKE DØØØØØØØØØØØØØØØ,
KJÆRE GUD IKKE LA MEG DØ IFRA UNGENE MINE, VÆR SÅ SNILL OG HØR BØNNEN MIN[:(]

SORRY JEG TAKKLER DET BARE IKKE FOLKENS[:(]

Masse varme klemmer til deg og dine[:(][:(][:(] Ingen ord kan trøste nok,men jeg sender dere masse gode tanker, og håper dere får den turen i lag, det er dere vel fortjent!

Mirakler skjer,og jeg håper virkelig du er en av de som får ett mirakel og blir frisk.

Stor klem til deg og dine[:(]

Å kjære deg[:(] SÅ vondt å lese det du skriver. Jeg klare på ett vis og sette meg inn i situasjonen samtidig som jeg ikke kan det. Jeg kjenner følelsen av fotvilelse og redsel for å måtte forlate barna mine. ... kjenner virkelig på hvor urettferdig det er at dette skjer deg selv om jeg ikke kjenner deg. Jeg vil gjerne be for deg. Å jeg håper du får den turen med barna dine og at dere kan kose dere sammen. Jeg sender deg mange varme klemmer.

Dette er rett og slett helt for jævlig, ingen skal måtte gå igjennom noe slik [:(][:(]

Sender deg og din familie mange gode tanker og varme klemmer [:(]

å kjære deg !!!![:(] hva skal jeg si...jeg får så vondt av deg ,herregud så urettferdig det er!!!!![:(]
du ...har du prøvd å gå til en healer? ja jeg vet det høres helt sykt ut..vet ikke hvor åpen du er for sånnt heller..men kanskje verdt å ta en tlf å høre ?ta kontakt med en skikkelig god en..
sorry..er sikkert ikke det du vil høre nå..men ble så lei meg av å lese dette her[:(]
åsså så hjelpesløse alle blir i en sånn situasjon..
om healeren ikke kan "helbrede" kreften,så kan det være at h*n kan hjelpe deg med å slappe av å finne litt roen..finne den styrken du trenger for å gå igjennom dette..
har selv gått til healer å vet hvor godt det gjør for kroppen  å sjelen..

men du..jeg sender deg å dine alle mine varme tanker..å jeg skal være med å be for deg!!

Så forferdelig [:(]
Føler så med deg, kunne virkelig ønske at sånt ikke kunne skje!
Mange varme klemmer

[:(] så forferdelig [:(] 

ORIGINAL: MilliVanilli

Masse varme klemmer til deg og dine[:(][:(][:(] Ingen ord kan trøste nok,men jeg sender dere masse gode tanker, og håper dere får den turen i lag, det er dere vel fortjent!

Mirakler skjer,og jeg håper virkelig du er en av de som får ett mirakel og blir frisk.

Stor klem til deg og dine[:(]

Off [:(]

Så forferdelig! Ønsker deg virkelig alt godt..håper på mirakler!

huff[:(] jeg vet ikke hva jeg skal si til deg[:(] jeg fikk tårer i øynene og klomp i halsen når jeg leste det[:(]
synes veldig synd på deg du er alt for ung, og tenker på ungene dine også[:(] håper at det går bra og at det skjer noe at du blir frsik.
håper også du får gått til utlandet med familien din[:)]
øsnker deg masse lykke til.

en ting til. du klager ikke, bare få det ut det er værre å holde det inni seg, her kan du snakket med meg og mange andre om det om du ønsker det, hvist du føler deg litt bedre eller enklere.

[:(]

Back
Topp