HUFF GRUER MEG/oppdatering.

uff, nei dette kan ikke være noe koselig!! Du må bare grripe dagen!! Nyt den, og så håper jeg virkelig at det ordner seg for deg. Du får oppdatere hvis du orker da! lykke til, vær sterk!

Uff, hard lesing for hormonelle meg [:(]
Ønsker deg masse lykke til i dag, og håper du får et positivt svar.
Du klager alldeles ikke, og vi er her for deg [;)]
Skal sitte å vente på oppdatering fra deg.

"Tenk positive tanker,
 si positive ord.
 Gjør positive handlinger,
 og det positive gror."

sender mange gode varme klemmer herifra! dette SKAL gå bra og dere skal begge bli helt friske til å fortsette å vere verdens beste mødre[:)]

Ord blir fattige i en slik forferdelig situasjon[:(] - sender deg mange gode tanker og klemmer og håper med deg at du får gode prognoser!!

uff da..vet ikke hva jeg skal si..må være helt grusomt...
tenker masse på deg og krysser alt jeg har for at det skal gå bra

klem klem

Uff....[:(] Tenker på deg og krysser finga for at du får positive beskjeder på sykehuset. Sender en varm god klem og håper virkelig dette går bra

har ikkje ord som heilt strekker til her[:(]
ønsker deg bare all hell og lykke.og måtte noen høyere makter hjelpe deg!!
gråter litt for deg og sender en klem[:(]

Uff da.. dette var ikke noen hyggelig nyhet!

Vi krysser alt vi har for at dette går bra!! Du skal ikke lese så mye om sånt på nett

En tidligere kollega av meg jobber på Radiumhospitalet på stråleavdelingen.. Jeg spurte henne litt om jobben.. fordi det høres så tøft ut å jobbe med kreftpasienter.. så mye trist osv (skal sies at jeg har kreftangst.. ikke vanlig kreftangst.. ) men hun sa det var så mye fint der.. og de aller aller fleste går ut derifra igjen friske[;)]

vi leser og hører bare om det vonde.. men må bli flinkere til å lese mere om det positive.. for det er flest som overlever en krefdiagnose.. enn de som ikke klarer det..

Masse lykke til! *gooooooood stoooooooooor bamsekos!*[;)]

ORIGINAL: Delia

Uff, så forferdelige tunge tanker å gå med!!![&o]

Krysser alt jeg har for deg!!![:)]

Sign[&o]

uff dette var kjempetrist[:(] håper virkelig du får gode beskjeder, og at du reagerer godt på strålingen uten store smerter og plager.
Krysser fngrene for deg, sender mange gode tanker og håper dette går bra! Det MÅ jo gå bra!!

uff!så trist å høre[:(]stå på,dette skal du klare!tenk på de 3 nydelige barna dine!Kjenner deg ikke,men fikk veldig vondt inni meg nå[:(]
masse lykke til...skal krysse fingre og tær for deg!

håper du får en fin jul sammen med fam..klem

Dette var grusomt å lese...[:(]
Jeg håper virkelig du fikk gode nyheter av legen i dag!!!!!!!

Krysser alle fingre for det!!!!![:)]

Huff.. Nå fikk jeg forferdelig vondt i meg på dine vegne.. Det må være så utrolig tøft å forholde seg til en slik diagnose. Både for deg og dine nærmeste.. Jeg skal i alle fall tenke så mange positive tanker som mulig for deg, og krysse alt som krysses kan for at dette skal gå bra. Det er godt å høre at du lever i håpet. Tro kan flytte fjell, vet du!

Oppmuntring- og trøsteklemmer sendes din vei[:)]

ORIGINAL: Sidney

Stakkars, stakkars deg!
Man skal slippe å ha slike bekymringer når man er så ung, og har barn.[:(]
Du har all rett til å lufte din fortvilelse her, det er ikke klaging kjære deg!!
Ønsker deg lykke, lykke til imorgen! Skal tenke gode tanker og krysse alt jeg har for at du får en positive nyheter, som en liten førjulsgave!

Stor klem til deg!!

har tenkt masse på deg etter det du skrev.
Masse lykke til, krysser alt jeg har for at du får en positiv beskjed og har maaaange fine år forran deg.

Ønsker deg all verdens lykke til!! Tenker på deg og håper du får noen svar i dag, forhåpentligvis noen gode!!

Sender alt jeg har av gode og positive tanker til deg!!!

Håper du får ett oppløftende svar fra legen nå når det er jul og alt

ORIGINAL: mmtekea

ORIGINAL: Skravlemor

uff, så grusomt!!! lykke til i morgen!! håper du slipper å bli så dårlig av behandlingen da. hva sier legene da?

JEG HAR KUN VÆRT I FREDRIKSTAD PÅ SYKEHUSET DER.
KOM INN PGA FEBER OG FIKK DA VITE JEG HADDE LUNGEBETENNELSE,
ETTER NOEN DAGER KOMMER DEM MED DEN BESKJEDEN AT KREFTEN HAR SPREDD SEG TIL VENSTRE NYRE OG 2SVULSTER PÅ HØYRE LUNG.

FIKK JO KREFT FOR 3 ÅR SIDEN (IHVERTFALL DA VI FANT DET UT) I LIVMORA MED SPREDNINBG UT I VEVET.

TOK CELLEGIFT KURER, INNVENDIG STRÅLINGER OG UTVENDIG STRÅLINGER. VAR FERDIG MED DEN BEHANDLINGA FOR 2 ÅR OG 2MND SIDEN. OG NÅ SÅ FIKK JEG JO EN DÅRLIG NYHET IGJEN, DET HAR SPREDD SEG FRA LIVMORA OTIL ANDRE ORGANER. SKAL HØRE LITT MER I MORGEN PÅ RADIUMEN FOR DER ER DEM FLINKERE OG VET MER. MEN JEG LEVER JO I HÅPET PGA BARNA MINE IKKE MINST. DE TRENGER MEG OG JEG TRENGER DEM[:(]

VET IKKE SÅ MYE MER EN DET ENNÅ. MEN HÅPER PÅ LITT MER SVAR OSV I MORGEN. MEN ER JO I TILLEGG REDD FOR SVARA JEG EVENTUELT VIL FÅ, TENK OM JEG SKULLE FÅ BESKJEDEN AT DET IKKE ER MER Å GJØRE FOR MEG, DET ER DET JEG FRYKTER MEST. SKITER SOM BARE DET OM DAGEN OG VRIR HODET MITT 1000 GANGER RUNDT.

SORRY BLE LITT MYE HER.

ER IKKE LIKE LETT Å SNAKKE MED DEM HJEMME, ALT JEG FÅÅR HØRE DER ER JO AT ALT VIL GÅ BRA, MEN VI MÅ JO SE LITT FAKTA I DET OXO, DET ER EN FARLIG KREFT TYPE NÅR DET HAR GÅTT TIL LUNGA OG ENE NYRA SOM EGENTLIG VAR FRISK.

DEM ANDRE NYRA MI ER JO HELT ØDELAGT PGA FØRSTE SVULSTEN, SÅ DEN SKAL DEM FJERNE PLUSS ENE URIN LEDEREN[:(]

ER SÅ REDD[:(]

SKULLE ØNSKE JEG KUNNE LEVD ET FRISKT OG GODT LIV MED BARNA MINE. DET ER ALT JEG ØNSKER NÅ

uff da, føler meg blir dårlig nå..klarer ike å lese sånn, særlig når det er barn i bildet[&o]du må være veldig sterk som klarer å leve m virkeligheten..håper du får gode svar i morgn..vil tenke mye på deg lille venn..ber for deg[:)]
men skjønner ikke at de ikke klarte å se den sprer seg til flere organer før nå..går du til kontroll ofte?
lykke til imorg[:)]

[:(] Uff, blir helt dårlig på deres vegne. Er så urettferdig.

Back
Topp