HUFF GRUER MEG/oppdatering.

Huff, forstår at du fikk det verst tenkelige svaret idag[:(][:(] Har ikke ord[&o]

[:(][:(][:(][:(]

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Tårene mine bare triller...

Varme klemmer

Trodde tråden var fra i dag [:(]
herregud så trist [&o] skal be for deg for det... stor klem [:(]

Forferdelig trist[:(]

Det var forferdelig trist å høre[:(][:(]. Så urettferdig at jeg har ikke ord[:(][:(]. Er så lei meg på dine og familien din sine vegne. Mine tanker går til dere i denne vanskelige tiden[:(]. Stooooor klem fra meg!

ORIGINAL: kråkebolle

Oi. Vet ikke hva jeg skal si, men ønsker deg lykke til, og sender deg en klem.

Ble mange tårer her..[:(][:(][:(] Vet rett og slett ikke hva jeg skal si.., ord blir så fattige....[:(]

Sender deg og dine mange gode og varme klemmer.. Ta vare på hverandre..

ORIGINAL: ~miluna~

Trodde tråden var fra i dag [:(]
herregud så trist skal be for deg for det... stor klem [:(]

samme her..hennes søster peker indirekte påa en dårlig nyhet..håper jg tar feil[:(][:(]

dette var ufattelig trist å lese og overhode ikke det jeg hadde håpet på[:(][:(] Må være en grusom beskjed å få, og klarer ikke ofrestille meg engang hvordan du og familien din har det[:(][:(][:(]
Sender mange varme tanker[&o]

[:(] Alle de varmeste tankene mine går til deg og din familie! Har ikke ord for hvor forferdelig jeg syns dette er![:(] Ta godt vare på hverandre, og skap mange gode stunder sammen i tiden fremover. Ønsker dere alt av styrke til å takle dette!

Så forferdelig!! [:(]
Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for det beste.

ORIGINAL: Kattekvinnen

Ble mange tårer her..[:(][:(][:(] Vet rett og slett ikke hva jeg skal si.., ord blir så fattige....[:(]

Sender deg og dine mange gode og varme klemmer.. Ta vare på hverandre..

Sign[:(]

jeg er tom for ord og gråter med dere!!! [:(][:(]

ORIGINAL: racesnuppsi

jeg er tom for ord og gråter med dere!!! [:(][:(]

signerer[:(][:(][:(]

Back
Topp