Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør vondt når det blir litt myeSkal ikke te lege før i slutten av augustregner med at det er hoven pga vann, men er ikke godt gjør faktisk litt vondt.
Er det lettere for deg å lene overkroppen bakover enn å heve bena? Ligge når du lese eller ser på tv?Skal greie to av rådene, holde bena høyt er værre pga bekkenløsning får infarisk vondt da.
Er det lettere for deg å lene overkroppen bakover enn å heve bena? Ligge når du lese eller ser på tv?
Støttestrømper hjelper også, eller kanskje en strømpebukse er best hvis det går helt opp på lårene.
Ikke drikk for mye vann, forresten. Opp til et par liter hjelper, mer kan forverre.
Og bare for å være sikker: Har bena hovnet opp gradvis, eller kom det plutselig? Hvis det kom plutselig skal du vurderer om det kan være svangerskapsforgiftning og om du trenger en tidligere legetime.
...min søster mente det ville hjelpe om jeg bare hadde bena opp I sofan når jeg satt, det kan jeg kanskje få til.