Nei, og hjalp litt. Men når han har små sår, så er det greit med noe litt enklere å smøre på..ja mm. er aldri feil![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, og hjalp litt. Men når han har små sår, så er det greit med noe litt enklere å smøre på..ja mm. er aldri feil![]()
yes skjønner det.Nei, og hjalp litt. Men når han har små sår, så er det greit med noe litt enklere å smøre på..
Godt jeg fikk på ha var å smøre med morsmelk - samme type som hun ga meg mot sår stump...
Funker mm mot sår stump? Har prøvd mye forskjellig nå, men stumpen er like rød![]()
Prøvd inityol?
Nei den har jeg ikke prøvd ennå. Får kanskje prøve den ut. Men om morsmelk funker hadde jo det vært gullLillemor har mye luft i magen, og det kommer bittelitt avføring med nesten hver promp. Vi skifter bleie ofte, men kan jo ikke skifte hvert 10.min heller. Så det ligger nesten alltid noe og etser i stumpen hennes stakkar
![]()
Sorry, nå ble det jo et helt annet tema her!
Huffda :-( anbefaler iallefall inityol, den var gull verdt med storesøster. Hun var kronisk sår, skikkelig sår på rompa. Helt til vi begynte med inityol.
Men om mm hjelper hadde jo det vært topp!
Kan også anbefale inotyol. Her var det blitt små sår, så mm alene ville nok ikke hjulpetPrøvd inityol?
Huffda :-( anbefaler iallefall inityol, den var gull verdt med storesøster. Hun var kronisk sår, skikkelig sår på rompa. Helt til vi begynte med inityol.
Men om mm hjelper hadde jo det vært topp!
Kan også anbefale inotyol. Her var det blitt små sår, så mm alene ville nok ikke hjulpet
Du får holde oss oppdatert om det fungerer bedre for deg enn for megTakk for tips!Vi prøver mm i dag, så får vi se hvordan det ser ut i morgen og evt kjøpe det da.
Du får holde oss oppdatert om det fungerer bedre for deg enn for meg![]()
Du får holde oss oppdatert om det fungerer bedre for deg enn for meg![]()
Synes den er veldig effektiv jaPrøvde bare den ene dagen med morsmelk, turte ikke mer siden vesla var så rød. Gikk over til inotyol, hun som har vært rød et par uker er endelig fin igjenAlt det røde var borte i løpet av et døgn!