Hormonutslett

Min gutt er snart 10 uker gammel, og har ikke hormonutslett lenger :) har fortsatt hodebunnen dekket av skurv - ser ut som ørken på hodet. Men han er ikke plaget av det, så det plager ikke oss heller :)

Prøvd inityol?

Nei den har jeg ikke prøvd ennå. Får kanskje prøve den ut. Men om morsmelk funker hadde jo det vært gull :) Lillemor har mye luft i magen, og det kommer bittelitt avføring med nesten hver promp. Vi skifter bleie ofte, men kan jo ikke skifte hvert 10.min heller. Så det ligger nesten alltid noe og etser i stumpen hennes stakkar :(

Sorry, nå ble det jo et helt annet tema her!

Nei den har jeg ikke prøvd ennå. Får kanskje prøve den ut. Men om morsmelk funker hadde jo det vært gull :) Lillemor har mye luft i magen, og det kommer bittelitt avføring med nesten hver promp. Vi skifter bleie ofte, men kan jo ikke skifte hvert 10.min heller. Så det ligger nesten alltid noe og etser i stumpen hennes stakkar :(

Sorry, nå ble det jo et helt annet tema her!

Huffda :-( anbefaler iallefall inityol, den var gull verdt med storesøster. Hun var kronisk sår, skikkelig sår på rompa. Helt til vi begynte med inityol.
Men om mm hjelper hadde jo det vært topp!

Huffda :-( anbefaler iallefall inityol, den var gull verdt med storesøster. Hun var kronisk sår, skikkelig sår på rompa. Helt til vi begynte med inityol.
Men om mm hjelper hadde jo det vært topp!
Kan også anbefale inotyol. Her var det blitt små sår, så mm alene ville nok ikke hjulpet

Takk for tips! :) Vi prøver mm i dag, så får vi se hvordan det ser ut i morgen og evt kjøpe det da.

Prøvde bare den ene dagen med morsmelk, turte ikke mer siden vesla var så rød. Gikk over til inotyol, hun som har vært rød et par uker er endelig fin igjen :) Alt det røde var borte i løpet av et døgn!
Synes den er veldig effektiv ja :)

Back
Topp