Hope's drøm om 2

Cd 24, 11 dpo

Høhø jeg skulle ALDRI sagt at jeg stoler på A1 testene [emoji28] dagens var en produksjons feil med en tykk strek midt I test vindu og da jeg knakk den åpen så var det alt for lite plass til en eventuell strek nr 2 [emoji58] [emoji28][emoji13] æsj så ingen suksess eller noe bedre svar I dag gitt også var det siste testen også [emoji86] har gått litt frem og tilbake I morgen timene nå og lurt på om jeg skule kjøpe en test etter jobb, bestille eller bsre vente til nærmere helgen. Og jeg har vel egentlig pga gjentatte skuffelser også for å spare meg selv for følelses messing stress med testing og tyding bestemt med for å vente til lørdag [emoji4] jeg er ganske hard I magen nå slik jeg pleier å være når jeg har vært gravid før og er jeg ikke gravid har jeg alltid en dag hvor jeg er litt løsere I magen dagen før TR dukker opp. Så hvis lørdag morgen kommer og magen fortsatt er hard (har ikm på torsdag) så tar jeg en test ila lørdagen. Er det en spire pån plass da burde den være positivt uannsett når på dagen jeg tar den [emoji4]

Symptomene så langt er:
Ømme og små tunge bryster
Hard mage
Murring
Det strekk pg iler I lysken og magen
Trøtt
Svingende blodtrykk
Ør og suste I hodet
Tisser oftere
Hard I magen
Får ikke byller av melk (får kun kviser av melk, men har alltid ren hud når jeg er gravid)
Også har jeg de siste 3 dagene fått små bølger med kvalme når det blir for mye greier gjennom dagene og jeg ikke får satt meg ned å slappet av.

Kvalmen for meg er et ekstremt godt tegn. Dette har vært fraværende I vært eneste svangerskap utenom mitt første som jeg hadde med tulla på 7 år. Så jeg håper jo ærlig talt at kvalmen tar seg opp mer og mer for hver dag og jeg kaster mer enn gjerne opp også. Det er det eneste symptomet jeg ser på som et godt tegn på at dette har gått bra og vil gå bra videre.
 
Ååhh for en thriller!! Håper du bestemmer deg for å teste før lørdag [emoji44] men skjønner godt at du vil spare deg for eventuell skuffelse!
 
Åååååååh så spennende!!!! Ser den godt :D Og AT du klarer å vente, du er jo gal :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: Håper for deg ❤️❤️❤️
 
Åååååååh så spennende!!!! Ser den godt :D Og AT du klarer å vente, du er jo gal :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: Håper for deg [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Så fint flere ser den [emoji173][emoji173][emoji120] haha jeg har venta såpass lenge på en positivt test å de rette symptomene at noen dager til skal jeg klare [emoji28]
Tusen takk for at du håper [emoji173][emoji173]
Spenning i hverdagen! :blob6
Det er viktig med litt spenning i hverdagen ja [emoji16]
 
CD 25, 12 dpo

Fortsatt ikke testet og bestemt meg for å vente. Nå faller jeg litt ut av tenk om modus. "Tenk om den testen var en produksjons feil slik som siste." "Tenk om det er en tulle strek som bare dukket opp lenge etter fristen" "tenk om dette bare er tulle og jeg blir skuffet igjen"

Uff. Det er 2 og 1/2 år siden siste positive test og man har nesten glemt helt hvordan det føles å faktisk få det til..

Uff som psyken prøver å beskytte seg selv nå mot skuffelse nok engang. Jeg er jo så redd for at dette bare er et flaskt håp nok engang også dukker tr opp når manendelig har omfavnet seg tanken om at man faktisk kan ha fått det til.

Dette er grusomt [emoji13] Det er bare å vente på helg og håpe håpe håpe at TR ute blir, men samtidig forberede seg på at hun nok dukker oppnila torsdag/fredag. Bare sånn for at ikke fallet ned på bakken igjen skal bli for stort.

Heldigvis har jeg et fryse egg som er klart til å bli satt inn om bare 3 uker og det er en utrolig stor trøst [emoji173][emoji173]
 
Last edited:
Oi, så spennende, Hope!! Håper virkelig det er en ventespire på gang! [emoji173]️ Vi er flere som har god erfaring med det [emoji23][emoji16]
 
Oi, så spennende, Hope!! Håper virkelig det er en ventespire på gang! [emoji173]️ Vi er flere som har god erfaring med det [emoji23][emoji16]
Ja veldig spesielt når ikm er I morgen [emoji16] håper på overraskelses spire nå [emoji173] men tørr ikke tro eller forvente noe før en positiv test ligger foran meg.

Hvordan er det med deg?[emoji173]
 
CD 26, 13 dpo

Er dette siste dag av denne pp'en I dag eller er det spire?

Brystene er ikke like ømme lenger. Men ømme bryster har ikke Vært et fasit svar bestandig så det bryr jeg meg pent lite om.

Magen derimot sier ifra om ett eller annet, men om det er en forvarsel på TR eller spire er vanskelig å si.. Erfaringene kan bety begge deler og det er vel det som er frustrerende ved det hele. Igjen så er det jo en veldig enkel løsning og det er jo å ta en test å bli ferdig med det.. men jeg har jo valgt selvpiningen [emoji28] at det går ann[emoji31][emoji23] vel nesten værtfall. Jeg kjøpte nettopp med meg en rsfu test hjem. Ikke den mest pålitelige, men om ikke tr har dukket opp innen lørdag morgen så får det holde som svar [emoji4] en strek er en strek er det ikke så da?[emoji4]

Uannsett. Jeg bruker alltid å oppleve å få en veldig løs mage sånn 1-2 dager før TR og nå er det kvelden før ikm og magen er helt forstoppet. Det er litt ulikt meg I grunn. Ikke for å gå i detaljer, men magen min kan jeg stille klokka etter. Men ikke nå. Så det er vel den ene tingen som gjør meg mest spørrende til om dette faktisk har gått.

Også har vi små kvalem som kommer i bølger og det faktum at jeg sover veldig urolig og våkner flere ganger ila natten for tiden.

7535c85c293e25790dadb406ab9bc5f1.jpg


Fit bit søvn måler. Jeg bruker å være mørkeblå hele veien gjennom natta. Med et par lyseblå tynne streker innimellom. Men nå er det jo helt kaos med rødt. Altså våken tilstand. Det er veldig ulikt meg... ikke er jeg sjuk heller..


Ghaa man kan spekulere seg grønn, men jeg får vel bare vente et par dager til og legge det til side enn så lenge. Jeg blir jo ikke mer eller mindre gravid av å brenne av en test til lørdag uannsett [emoji5] men å lufte tankene er alltid godt [emoji4]
 
Er det ikke bedre å teste nå enn å spekulere sånn...? Svaret blir jo rett nå uansett:)
Jo du har så rett [emoji4] det er bare så typisk her I gården at når jeg brenner meg på en test ikm dagen så banker hun alltid på bare noen timer etterpå. Akkurat som den negative testen roper på hu [emoji28] *overtro*

Jeg får se hva jeg Gjør I morgen [emoji4]
 
Ja veldig spesielt når ikm er I morgen [emoji16] håper på overraskelses spire nå [emoji173] men tørr ikke tro eller forvente noe før en positiv test ligger foran meg.

Hvordan er det med deg?[emoji173]
Krysser fingrene for det :D [emoji173]️

Vi har det veldig bra! Koser meg helt enormt hjemme med lille babyen min (som ikke er så liten lenger) [emoji173]️ Han vokser og utvikler seg så fort at det bare er å henge med i svingene [emoji33]
 
CD 3 - Fryse forsøk

Litt sen oppdatering, men TR kom fredag morgen som ei sinna okse.

Porsgrunn er orientert og jeg har fått time til kontroll sent på formiddagen den 3 oktober [emoji4] har startet opp med prognova 2 ganger om dagen og nå bare håper jeg at det siste fryse egget er det som skal til [emoji173][emoji173]
 
Krysser fingrene for det :D [emoji173]️

Vi har det veldig bra! Koser meg helt enormt hjemme med lille babyen min (som ikke er så liten lenger) [emoji173]️ Han vokser og utvikler seg så fort at det bare er å henge med i svingene [emoji33]
Åhåhå den tiden går så fort [emoji1][emoji1] godt å høre at du koser deg masse [emoji173] [emoji173] [emoji11]
 
Superteit at tanta kom :( Men spennende tider i vente da, så nå blir det baby, noe annet er ikke aktuelt ❤️
 
Ååh jeg håper dette går fint for dere! :cat:
 
Back
Topp