Hope's drøm om 2

CD 23, 10 dpo

Jassååå du kroppen.. jeg fikk med meg at el var fra høyre side (feil side) denne gangen så ikke kom her å prøv å lure meg med en øm venstre pupp [emoji38]

Ghaa hvorfor er det alltid slik at når man ikke er gravid da har man overflod med symptomer og de gangene man faktisk er gravid så skjer dét ikke noe [emoji27][emoji28] urettferdig.

Jeg går vel egentlig bare å venter på at det skal bli torsdag og fredag slik at TR kan kommer og jeg kan komme igjennom de 36 timene med forferdelig tr smerter. Egentlig håper jeg hun dukker opp mye tidligere. Vil bare bli ferdig med det.
 
CD 24, 11 dpo

Venstre pupp er øm og utflod en hsr roet seg noe. Kanskje har jeg telt dpo dagene feil og tr kan klare å komme før tiden [emoji28][emoji16]
 
CD 26, 13 dpo

TR kan dukke opp I morgen. Vi får se. Ikke noe svar fra Porsgrunn enda så det er bare å vente enda.

Ellers er drt ikke veldig spennende her på kanten. Ømme bryst men det er det eneste [emoji4]
 
Håper de får ut fingeren slik at du får sette i gang! Er her og heier på deg enda :D
 
Se her! Nå snublet jeg over dagboken din! Hvordan går det? Ble det tr? Har el meldt ankomst igjen kanskje?:cat:
 
Se her! Nå snublet jeg over dagboken din! Hvordan går det? Ble det tr? Har el meldt ankomst igjen kanskje?:cat:
Det ble tr og el har passert [emoji16] men husker jo ikke når [emoji28] håpløst når man ikke noterer seg det [emoji28] men sånn kan det gå når appen krangler [emoji87] hoho
 
Jeg var så innstilt på at det aldri ville skje naturlig igjen, men kan det virkelig være nå en uke før medisin oppstart før nytt frys? [emoji173]Bare 10 dpo I dag og testen er fra I går så jeg vet jeg ikke må ta gleden på forskudd riktig enda. Jeg fikk nemlig aldri tittet på den I går da jeg bare rakk å ta den før jeg måtte løpe avsted.
925740487a00d6f09f34db0b7fe232ae.jpg
 
Set også noe! Så spennende[emoji3][emoji3]
 
Jeg ser noe!! Ta en ny i kveld?? Eventuelt vent til i morgen, da bør det ihvertfall være noe om det er babystrek! Håper veldig for deg!:)
 
Ser noe altså! Usikker på om det er rosa! Håper [emoji179]
 
Ser noe svakt og håper ❤️
 
Ser noe på den altså[emoji2] Spennende!!'

Set også noe! Så spennende[emoji3][emoji3]

Ser noe altså! Usikker på om det er rosa! Håper [emoji179]

Ser noe svakt og håper [emoji173]️
Åå så gøy at det er så mange som ser det [emoji1][emoji1] Den er rosa I virkeligheten, men det var veldig vanskelig å få det frem på bildet [emoji4]
 
Pp XX, CD 23, 10 dpo

Jeg har kikket på denne testen igjen og igjen I dag og jeg kan nesten ikke tru det. Det er for godt til å være sant. Jeg prøver nesten å overtale meg selv til å tenke at dette er bare en duste test som det er noe galt med. Jeg hadde jo endelig forberedt meg på og slått meg til ro med at den ene egglederen jeg fikk beholde hadde tettet seg igjen etter operasjonen for 1 år siden da det ikke har skjedd noe som helst. Jeg hadde slått meg til ro med at jeg nå var steril som følger og ikke ville få oppleve å bli naturlig gravid. Ivf skulle Være vårt eneste håp.

Denne gangen var jeg I det hele tatt usikker på EL, ikke la vi inn mange aksjer heller.

Det er til å bli sprø av [emoji28] kanskje bare legge fra meg tankene nå, nyte siste del av åndenes makt og finne senga [emoji179]
 
Spent på dagens test [emoji3][emoji3]
 
Jeg også :D
 
Back
Topp