Hope's drøm om 2

Uff du har virkelig fått nok motgang, håper det blir andre boller nå! Tvitvi og heiaheia! [emoji4]

For en lang og vond reise dere har hatt :( Håper spiren snart sitter hos dere! :)
Ja reisen har vært lang med mer enn nok motgang [emoji58] Tusen takk skal dere begge ha [emoji1][emoji1][emoji173] den sitter nok snart [emoji1][emoji1]
 
CD 2

Åå hu er jaggu aggressiv denne gangen [emoji13][emoji30] godt vi har paracet hvis ikke hadde jeg stort sett gått igjennom disse første dagene med en kjepp mellom tenna[emoji28] ser bare frem til kommende tirsdag nå [emoji1] Kanskje får vi en videre dato [emoji4] krysser fingerne [emoji173]
 
Tusen takk skal du ha for gode ord [emoji173][emoji173][emoji11]

Åå helledussen [emoji3] Men gratulerer så mye[emoji7][emoji7] så heldig du er [emoji1][emoji1] nyt denne tiden kjære deg [emoji173]

De ordene mener jeg sååååå mye [emoji173]️du fortjener et gull nå [emoji173]️masse masse lykke til! [emoji173]️

Tusen takk :) Nyter hvert sekund [emoji173]️
 
Heia heia ❤️
 
CD 6

Tanta er har pakket sakene sine og er på vei ut av døra for denne gang.

Jeg har gitt beksjed til porsgrunn om at vi ønsker å sette igang med fryse forsøk av det siste egget vi har igjen I frysa, men det har jeg ikke fått noe svar på enda så håper svaret kommer I morgen.

I mellom tiden frem til vi får sette igang med neste fryse forsøk som kan skje innen alt fra 2 til 6 uker så skal jeg prøve å miste de siste kg jeg har.

Har klart å gå ned snart 13 kg siden etter svulst operasjonen I oktober i fjor. Ryddet skapet for 8 par bukser I dag som er blitt alt for store og da hadde jeg 2 igjen som passer perfekt og 2 som jeg fortsatt kan jobbe med å komme meg inn i [emoji28] så da har jeg litt annet å fokusere på I vente prosessen [emoji16]
 
CD 6

Tanta er har pakket sakene sine og er på vei ut av døra for denne gang.

Jeg har gitt beksjed til porsgrunn om at vi ønsker å sette igang med fryse forsøk av det siste egget vi har igjen I frysa, men det har jeg ikke fått noe svar på enda så håper svaret kommer I morgen.

I mellom tiden frem til vi får sette igang med neste fryse forsøk som kan skje innen alt fra 2 til 6 uker så skal jeg prøve å miste de siste kg jeg har.

Har klart å gå ned snart 13 kg siden etter svulst operasjonen I oktober i fjor. Ryddet skapet for 8 par bukser I dag som er blitt alt for store og da hadde jeg 2 igjen som passer perfekt og 2 som jeg fortsatt kan jobbe med å komme meg inn i [emoji28] så da har jeg litt annet å fokusere på I vente prosessen [emoji16]
Så flink du har vært!! Jeg synes de som klarer å gå ned i vekt er beintøffe. Hvertfall oppi en sånn prosess som vi er gjennom da hvertfall jeg ikke synes det er lett å ha fokus på aktivitet og sunt kosthold. Blir fort at jeg unner meg litt for mye godt[emoji85] Håper dere kommer raskt i gang med fryseforsøk[emoji4]
 
Hurra for deg! Så flink du har vært :D Den aller største motivasjonen er de trange buksene i skapet :p Blir såå spennende med nytt forsøk! ❤️
 
Så flink du har vært!! Jeg synes de som klarer å gå ned i vekt er beintøffe. Hvertfall oppi en sånn prosess som vi er gjennom da hvertfall jeg ikke synes det er lett å ha fokus på aktivitet og sunt kosthold. Blir fort at jeg unner meg litt for mye godt[emoji85] Håper dere kommer raskt i gang med fryseforsøk[emoji4]
Tusen takk skal du ha [emoji1] fokuset på nettopp det har hjelper meg mye oppi denne prosessen. Spesielt det å få den følelsen av at jeg "og" kroppen min faktisk kan få til noe når "vi" ikke kan bli gravide. Også er det jo et håp om at nå som 13 kg + er borte så kanskje kroppen er mer villig til å ta til seg et befruktet egg[emoji4]
 
Tusen takk skal du ha [emoji1] fokuset på nettopp det har hjelper meg mye oppi denne prosessen. Spesielt det å få den følelsen av at jeg "og" kroppen min faktisk kan få til noe når "vi" ikke kan bli gravide. Også er det jo et håp om at nå som 13 kg + er borte så kanskje kroppen er mer villig til å ta til seg et befruktet egg[emoji4]
Kan jeg spørre hva du gjør for å gå ned? Hva slags kosthold og trening?
 
Hurra for deg! Så flink du har vært :D Den aller største motivasjonen er de trange buksene i skapet [emoji14] Blir såå spennende med nytt forsøk! [emoji173]️
Tusen takk søte [emoji1][emoji173] Haha jaggu er det det. Jeg fikk den liksom opp men ikke helt opp slik jeg liker at buksene skal sitte, men kanskje snart [emoji28] haha! Men egentlig så håper jeg jo spira sitter før den tid og "ødelegger" planene mine [emoji28]

Ja nå håper jeg på et nytt forsøk snart [emoji173]
 
Tusen takk søte [emoji1][emoji173] Haha jaggu er det det. Jeg fikk den liksom opp men ikke helt opp slik jeg liker at buksene skal sitte, men kanskje snart [emoji28] haha! Men egentlig så håper jeg jo spira sitter før den tid og "ødelegger" planene mine [emoji28]

Ja nå håper jeg på et nytt forsøk snart [emoji173]
Det er rart med det altså :p Jeg har plagdes med gravidkiloene helt til nå, men fikk på meg ene buksa igjen her om dagen og det var helt fantastisk! Haha :p Ja spiren kommer snart å ødelegger hele opplegget skal du se ❤️
 
Kan jeg spørre hva du gjør for å gå ned? Hva slags kosthold og trening?
Jeg har trent mye styrke og kondisjon. Men kondisjon og styrke trening har ikke kun blitt gjennomført med et mål om å gå ned I vekt. Jeg hsr også satt meg små mål og del mål om å bli sterke I enkelte øvelser, få en bedre kondisjon gjennom å kunne løpe/jogge lengre distanser osv. For å ikke bare fokusere på å miste mest mulig vekt. Rett å slett balansere det litt ut..

Og maten der har jeg vært veldig veldig streng. Det skal være så ren mat som mulig. Det skal være sunt og det skal være næringsrikt. Jeg hsr jo at et hovedmål om å stille i fitness I fremtiden så mye av diett inspoen min har jo kommet derfra.

Jeg teller ikke kalorier, men har som sagt et fokus på å spise så rent som mulig. Og jeg sparer junken og de "urene" kaloriene (for å kalle dem det) til anledninger som bursdager og høytider. Jeg spiser 6-7 måltider om dagen og da spiser jeg mye. Alt fra laks kylling, karbonadedeig, biff, torsk, sei. Altså absolutt alt rent kjøtt og fisk. Også alt av grønnsaker og salater, sunt fett som Omega 3, avokado, mandler, nøtter. For ikke å glemme egg og grove grove kornprodukter

Mange tenker at får å gå ned I vekt nå man telle kalorier og forbrenne like mye som man putter i seg. Selv om det også går så vil man ikke klare å leve på det I lengden og det er der mange feiler. Man ender opp med å bli sliten og man klarer til slutt ikke henge med I alt som hverdagen krever av en enten det er skole, jobb,hus, barn, mann osv osv. Man skal jo ha energien til alt dette og set får man ikke om man lever på å teller kalorier inn og ut fordi man ender opp med å spise for lite fordi man fordi man blir for opptatt av hva man greier å forbrenne I løper av en dag eller bsre av en treningsøkt I seg selv.

Jeg har av ren nysgjerrighet etterhvert (siden jeg spiser såpass mye) regnet med frem til at jeg ligger på rundt 3000 kcal om dagen. Og jeg forbrenner ikke så mye I løpet av dagen. Likevel så går jeg ned hver uke og jeg griper å bygge en sunn muskelmasse ved siden av det igjen.

Jeg kan snakke om dette I timevis [emoji28] og få helt ned på det mikrobiologiske på mange områder [emoji28] I hovedgrunn så handler det om å legge om å legge om livsstilen sin, planlegge uka og lage mat dette planene ig aktivitetene som venter gjennom uka. Handler du og planlegger du smart, spise du også smart.

Og jeg har energien til full jobb, full skole, mann, barn og bikkje + hus og trening. Og jeg tenger ingen powernaps eller mengder med kaffe gjennom dagen for å ha energi til alt. Det får jeg gjennom maten min alene. Likevel så når jeg målene mine[emoji2]
 
Det er rart med det altså [emoji14] Jeg har plagdes med gravidkiloene helt til nå, men fikk på meg ene buksa igjen her om dagen og det var helt fantastisk! Haha [emoji14] Ja spiren kommer snart å ødelegger hele opplegget skal du se [emoji173]️
Åå er det ikke morro når man endelig får den på [emoji1][emoji1] jeg å var plaget av de gravid kiloene lenge [emoji58] også fikk jeg liksom ikke kontroll på det. Men så fikk jeg kontroll på kost trening igjen og da gikk det veldig [emoji4]

Heier absolutt for at en spire skal ødelegge hele driten for meg så jeg må starte på nyt [emoji28][emoji23][emoji23][emoji173][emoji173][emoji173]
 
CD 7

Tiden den flyr nå syns jeg. Har prøvd å komme I kontakt med porsgrunn hele uka, men det hsr ikke akkurat resultert I noe.

Etter litt spørring så har Jeg fått vite at de er på kurs denne uken så det forklarer I værtfall saken [emoji4] Håper uannsett å få en dato til ett eller annet ivf relatert snart [emoji4] jeg føler meg veldig komfortabelt klar for å sette igang igjen. Er neste litt utålmodig og mannen er værtfall klar [emoji28][emoji16]

Tanta har endelig dratt sin vei og det er godt for hun var bare grusom denne gangen. Æsj [emoji13][emoji13]

Jeg drømmer meg bort I nydelig babystrikk om dagen og har en haug med restegarn å bruke opp så det blir mye strikk fremover. Både til ønske spire og tulla.

Tenk I morgen blir den første født jenta mi 7 år allerede [emoji173] Så atoe og vesle voksen at jeg får helt klump I halsen. Vært eneste år har jeg ønsket å kunne fortelle henne at hun skal bli store søster på bursdagen sin da jeg vet at hun ønsker seg drt så mye enda vi ike snakker høyt om det hjemme da vi vet hun har så forhåpninger til det.

Men kanskje jeg kan oppfylle denne drømmen for henne til jul I år [emoji173] åå som jeg håper [emoji173]
 
Åå er det ikke morro når man endelig får den på [emoji1][emoji1] jeg å var plaget av de gravid kiloene lenge [emoji58] også fikk jeg liksom ikke kontroll på det. Men så fikk jeg kontroll på kost trening igjen og da gikk det veldig [emoji4]

Heier absolutt for at en spire skal ødelegge hele driten for meg så jeg må starte på nyt [emoji28][emoji23][emoji23][emoji173][emoji173][emoji173]
Beste følelsen det ;) Huff, nei det er noe med det altså.. Har iallefall gitt opp at magen skal bli som den var, med strekkmerker og stygt arr etter ks, men det er prisen man må betale ❤️

Hihi ja ikke sant :D Tar gjerne hele opplegget en gang til så lenge det er spiren som kommer å ødelegger alt :D❤️
 
Beste følelsen det ;) Huff, nei det er noe med det altså.. Har iallefall gitt opp at magen skal bli som den var, med strekkmerker og stygt arr etter ks, men det er prisen man må betale [emoji173]️

Hihi ja ikke sant :D Tar gjerne hele opplegget en gang til så lenge det er spiren som kommer å ødelegger alt :D[emoji173]️
Ja det hsr gjort også. Den er full av operasjon str og strekk merker [emoji28] men det får bare være er så vant til det nå [emoji4]
 
Back
Topp