Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville helt klart stolt på jordmor der altså.. Hun gjør jo sånne undersøkelser en god del mer enn legen vil jeg tro, og har nok mere erfaringJeg fikk beskjed fra jordmor forrige fredag at hodet helt klart hadde festet seg nåSå var jeg på kontroll hos lege i dag, som sa at hodet IKKE hadde festet seg. Forvirret! Hvem skal jeg tro på?
Tror nok jm har mest erfaring på dette.Jeg fikk beskjed fra jordmor forrige fredag at hodet helt klart hadde festet seg nåSå var jeg på kontroll hos lege i dag, som sa at hodet IKKE hadde festet seg. Forvirret! Hvem skal jeg tro på?
Var til kontroll hos jordmor i dag 38+4, fikk beskjed om at hodet var festet allerede i uke 35, og de siste kontrollene har hun ikke kunnet bevege på hodet. Men i dag var det ikke lenger festet.
Ble veldig overrasket selv. Synes det har vært betryggende at det har vært festet, men den gang ei.What? Går det an også?
Jeg fikk beskjed fra jordmor forrige fredag at hodet helt klart hadde festet seg nåSå var jeg på kontroll hos lege i dag, som sa at hodet IKKE hadde festet seg. Forvirret! Hvem skal jeg tro på?