Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg har et lite håp endanå er jeg 36+5, og har en stor baby. Hvis jeg skal føde vanlig så må det bli før uke 39 sa legen :s så jeg håper at det starter iløpet av de neste 15 dagene
![]()
Min ble målt til +34% i dag, hva med din?Når du skriver stor baby, hvor stor mener du da? Jeg har visst også stor baby, men gjør nok ingen ting før evnt termindagen.. Kjenner jeg er litt bekymret for denne str
+27% Men har time på føden/ul termindagen som er om 12 dager, så kunne være mulig jeg ble satt igang da.. Dette er mitt 4 barn, og de andre veide 3,6. Synes det er så rart denne blir så stor da...Min ble målt til +34% i dag, hva med din?
Når du skriver stor baby, hvor stor mener du da? Jeg har visst også stor baby, men gjør nok ingen ting før evnt termindagen.. Kjenner jeg er litt bekymret for denne str
Ja, de kan jo måle feil også.. Har du fått beskjed om noen endringer i kosten?+27% Men har time på føden/ul termindagen som er om 12 dager, så kunne være mulig jeg ble satt igang da.. Dette er mitt 4 barn, og de andre veide 3,6. Synes det er så rart denne blir så stor da...
Fikk ett lurt smil fra jordmor om å ikke spise godteri og drikke brus? Hvor stort er hodet ? Ligger du langt opp på ul skjema?Ja, de kan jo måle feil også.. Har du fått beskjed om noen endringer i kosten?![]()
Hodet har vokset som det skal, ikke veldig mye over normalen, det er mage målet som har skytet i været.. Det var vist ikke farlig, men tydlig at hun legger på seg..Fikk
Fikk ett lurt smil fra jordmor om å ikke spise godteri og drikke brus? Hvor stort er hodet ? Ligger du langt opp på ul skjema?
Hadde håper at siden jeg var førstegangs, så skulle det være festet til nå.. Håper ikke det betyr en langdratt fødsel:/
Da håper jeg det gjelder for meg også!Festet seg ikke før fødselen var i gang for meg med førstemann, fødte på noen få timer (fra start til slutt).Så må ikke bety en lang fødsel altså.