Hodet festet?

Kontroll hos jm i dag. 39 uker i morgen. Hodet lå godt nede i bekkenet, men var ikke festet. :) Førstegangs:)

36+3 ved siste kontroll. Hodet ligger fint, men er ikke festet. Førstegangsfødene.

Ja jeg har et lite håp enda :) nå er jeg 36+5, og har en stor baby. Hvis jeg skal føde vanlig så må det bli før uke 39 sa legen :s så jeg håper at det starter iløpet av de neste 15 dagene :)

Når du skriver stor baby, hvor stor mener du da? Jeg har visst også stor baby, men gjør nok ingen ting før evnt termindagen.. Kjenner jeg er litt bekymret for denne str

Når du skriver stor baby, hvor stor mener du da? Jeg har visst også stor baby, men gjør nok ingen ting før evnt termindagen.. Kjenner jeg er litt bekymret for denne str
Min ble målt til +34% i dag, hva med din?

Min ble målt til +34% i dag, hva med din?
+27% Men har time på føden/ul termindagen som er om 12 dager, så kunne være mulig jeg ble satt igang da.. Dette er mitt 4 barn, og de andre veide 3,6. Synes det er så rart denne blir så stor da...

Det har vært litt opp og ned, først målte de at hun kom til å bli 4,8kg til termin, nå på fredag som var så var det nærmere 4kg. Men da sa de også at jeg skal komme inn den 9 mai hvis ikke jeg har født, over 4 kg blir KS og under blir jeg satt i gang.. Syntes de strekker datoen litt langt mtp at jeg vil føde vaginalt og de sier hun er stor.. Da hadde jeg håpert på å bli satt i gang litt før :) Når jeg spurte hvorfor det er aktuelt m KS så var det pga hodestørrelsen ved stor baby.

+27% Men har time på føden/ul termindagen som er om 12 dager, så kunne være mulig jeg ble satt igang da.. Dette er mitt 4 barn, og de andre veide 3,6. Synes det er så rart denne blir så stor da...
Ja, de kan jo måle feil også.. Har du fått beskjed om noen endringer i kosten?:)

Hodeleie har han hatt i ca 10 uker, og ifølge jordmor kunne hun såvidt skyve hodet litt opp og ned enda fortsatt i dag, så ikke festet :) Førstegangs.

Fikk

Fikk ett lurt smil fra jordmor om å ikke spise godteri og drikke brus? Hvor stort er hodet ? Ligger du langt opp på ul skjema?
Hodet har vokset som det skal, ikke veldig mye over normalen, det er mage målet som har skytet i været.. Det var vist ikke farlig, men tydlig at hun legger på seg..

trodde ikke babyens hode pleide og feste seg på fleregangs fødenede.. men her har hodet vært festet en uke nå .. er tredjemann ;) har forresten lugget med hode ned siden uke 31..

Hadde håper at siden jeg var førstegangs, så skulle det være festet til nå.. Håper ikke det betyr en langdratt fødsel:/

Hadde håper at siden jeg var førstegangs, så skulle det være festet til nå.. Håper ikke det betyr en langdratt fødsel:/

Festet seg ikke før fødselen var i gang for meg med førstemann, fødte på noen få timer (fra start til slutt).☺️ Så må ikke bety en lang fødsel altså.

Hodet har vært knapt festet siden kontroll i uke 34, men i går sa jm at det var festet skikkelig:) 39+1.

Back
Topp