Hodet festet?

Jeg fikk beskjed fra jordmor forrige fredag at hodet helt klart hadde festet seg nå:) Så var jeg på kontroll hos lege i dag, som sa at hodet IKKE hadde festet seg. Forvirret! Hvem skal jeg tro på?

Jeg fikk beskjed fra jordmor forrige fredag at hodet helt klart hadde festet seg nå:) Så var jeg på kontroll hos lege i dag, som sa at hodet IKKE hadde festet seg. Forvirret! Hvem skal jeg tro på?
Jeg ville helt klart stolt på jordmor der altså.. Hun gjør jo sånne undersøkelser en god del mer enn legen vil jeg tro, og har nok mere erfaring:-) men selvfølgelig er det jo ingen garanti for hvem som har rett:p

Tror nok jm har mest erfaring på dette.

Var hos Jordmor igår, hun trur hodet var godt festet uke 39+0 (ble trur da frøkna i magen ikke var så glad for at det ble kjent etter) :)

Var til kontroll hos jordmor i dag 38+4, fikk beskjed om at hodet var festet allerede i uke 35, og de siste kontrollene har hun ikke kunnet bevege på hodet. Men i dag var det ikke lenger festet.

Var til kontroll hos jordmor i dag 38+4, fikk beskjed om at hodet var festet allerede i uke 35, og de siste kontrollene har hun ikke kunnet bevege på hodet. Men i dag var det ikke lenger festet.

What? Går det an også?

Det skjedde med meg også! Jordmor sa mandag i sist uke at hodet var festet, men da jeg var hos legen i dag, klarte hun å bevege på det. Må innrømme at legen tok mye "hardere" i enn jordmor, det var skikkelig ubehagelig. Så ut ifra det, vil jeg nesten stole litt mer på legen. Jordmor bare klemte litt forsiktig i forhold. :)

39+3 her og fortsatt ikke festa hode, men han ligger rett innstilt og godt i bekkenet sa jordmor :)

38+6 her og ikke festet. Hodet ligger høyt og bevegelig sa jordmor. Jeg lurer på om hun noen gang har tenkt å komme ut :p

Er 38+3 idag, og har hatt legetime, hode er ikke festet, men han ligger godt nedi fikk jeg beskjed om ;-)

Back
Topp