Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sover i grunn fortsatt halveis på magenJeg har ikke så mye hodepine (men har fått massage noen ganger da) men har vondt i nakken. Kan der være det er flere som har skiftet sovestilling? Fra å sove på magen til å sove på rygg/side? Da kan det være en idé å tenke på valg av hodepute.
Litt om puter hentet fra IKEA's sider:
Høye puter til dem som sover på siden.
Mellomhøye puter til dem som sover på ryggen.
Lave puter til dem som sover på magen.
Det er ihvertfall verdt et forsøk å skifte pute![]()
Ja, dette tror jeg gjelder meg. Kroppen gir tydelig beskjed om at jeg må ta det mer med ro og når jeg gjør det, går hodepinen vekk ogSnakket med jordmor om dette. Hun sa det at det er viktig å slappe av. Det kan være et tegn på at vi holder på litt for mye!
Ja, dette tror jeg gjelder meg. Kroppen gir tydelig beskjed om at jeg må ta det mer med ro og når jeg gjør det, går hodepinen vekk og
Men det er ikke lett når man er mor til to, har et hus å holde og full jobb.
Ja, jeg har tenkt mye på det. Har lyst på sykemelding. Men situasjonen på arbeidsplassen min er litt spesiell. De er midt i en prosess med å si opp ansatte og da er de jo ekstra avhengig av oss som får bli, pluss at det ikke er så ille hodepine jeg har. Jeg får se det an til neste legetime.Vurdert sykemelding? Da får du slappet av når de er ute av huset. Merker det har hjulpet. Viktig da å ikke bare gjøre i huset