Da har jeg fått sjekket leie til mini og han har lagt seg godt til rette i hodeleie nå
Han ligger godt ned mot bekkenet og det synes på magen. Magen har sunket en del siste tiden
Er 35+0 uker idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at hun finner ut av det til sluttSå bra!Her er det fortsatt spennende - har vært tverrleie ei god stund, på forrige kontroll trodde legen og jeg hun hadde snudd seg til hodeleie, så for noen dager siden kjente jeg mye spark nedover igjen etter ei natt med MYE åling - men nå i dag (32+6) kjenner jeg spark opp mot ribbeina igjen. Turner mye rundt, m.a.o. Håper hun finner ut av hva som er riktig vei til slutt.
![]()
Satser på at mini ligger i hodeleie hos deg og;-)Så braSpent på hvordan mini ligger her på neste kontroll
![]()
Håper og tror detSatser på at mini ligger i hodeleie hos deg og;-)
Jeg fikk kommentarer fra venninnegjengen da de holdt babyshower for meg at de synes magen min hadde sunket en del siden sist de så meg. Mini hos meg ligger godt nedi bekkenet fikk jeg beskjed om av jordmor men hun sa ikke noe om hodet var festet enda. Usikker hva det kan være ett tegn på når magen har sunket - men er nok fordi babyen er på vei ned mot bekkenet og evt har festet seg. Men om h*n kommer før tiden av den grunn vet jeg ikke. Magefølelsen min sier ihverfall at han hos meg kommer før tiden. Men det vil tiden viseMin lille har lagt i hodeleie siden uke 28, og på kontroll i forrige uke (jordmor og ul) sa de at hodet var festet! Denne uken føler jeg at magen har sunket veldig, og det er flere andre som har kommentert det også! Er det bare fordi ho har festa seg, eller vil det si at ho kanskje kommer før tiden?:-/
Åååh, det er så spennendeJeg fikk kommentarer fra venninnegjengen da de holdt babyshower for meg at de synes magen min hadde sunket en del siden sist de så meg. Mini hos meg ligger godt nedi bekkenet fikk jeg beskjed om av jordmor men hun sa ikke noe om hodet var festet enda. Usikker hva det kan være ett tegn på når magen har sunket - men er nok fordi babyen er på vei ned mot bekkenet og evt har festet seg. Men om h*n kommer før tiden av den grunn vet jeg ikke. Magefølelsen min sier ihverfall at han hos meg kommer før tiden. Men det vil tiden vise![]()
Jeg har termin 1. januar så ting kan jo skje i juletider;-) har alltid før tenkt at jeg kommer til å gå over tiden nå jeg blir gravid men magefølelsen nå sier før tidenÅååh, det er så spennendeBlir så forvirra når folk sier så mye forskjellig
Når har du termin da? Jeg har følelsen av at jeg kommer til å gå over, men tror bare jeg prøver å forberede meg mentalt sånn i tilfelle
Håper jo selvfølgelig ho kommer noen dager før termin
![]()
Er du førstegangs? Da fester ofte hodet seg lang tid i forveien, ved flergangs kan det drøye til ganske nære fødsel .. mener jeg å huske i hvertfallMin lille har lagt i hodeleie siden uke 28, og på kontroll i forrige uke (jordmor og ul) sa de at hodet var festet! Denne uken føler jeg at magen har sunket veldig, og det er flere andre som har kommentert det også! Er det bare fordi ho har festa seg, eller vil det si at ho kanskje kommer før tiden?:-/
Spennende! Det nærmer seg...!Da har jeg fått sjekket leie til mini og han har lagt seg godt til rette i hodeleie nåHan ligger godt ned mot bekkenet og det synes på magen. Magen har sunket en del siste tiden
Er 35+0 uker idag
![]()