Var på kontroll på torsdag (31+3), og junior har lagt seg i hodeleiemen jeg bare lurer på en ting... Kan de snu seg igjen til seteleie når de først har kommet i hodeleie???
Så lenge de ikke er festet så kan de snu seg ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på kontroll på torsdag (31+3), og junior har lagt seg i hodeleiemen jeg bare lurer på en ting... Kan de snu seg igjen til seteleie når de først har kommet i hodeleie???
Så lenge de ikke er festet så kan de snu seg ja![]()
Jeg er førstegangsfødende jaEr du førstegangs? Da fester ofte hodet seg lang tid i forveien, ved flergangs kan det drøye til ganske nære fødsel .. mener jeg å huske i hvertfall![]()
Krysser fingrene for deg at hun snur seg hos deg ogsåHar lagt i seteleie i 10 uker nå, er i uke 35. Håper hun snur seg, hvis ikke blir det setefødsel på meg..
Ja, er førstegangs så da er det jo sikkert helt vanlig at babyen er festet nåEr du førstegangs? Da fester ofte hodet seg lang tid i forveien, ved flergangs kan det drøye til ganske nære fødsel .. mener jeg å huske i hvertfall![]()
Fortsatt spennende her...Krysser fingrene for at hun finner ut av det til sluttBra hun er aktiv ihverfall; -)
De kan finne på de merkeligste stillinger disse småFortsatt spennende her...Hodet lå nedover nå på dagens kontroll (34+2), men ikke festa, og kroppen er delvis på tvers. Tok litt tid før jm skjønte hvordan hun lå... Hun mente lillemor var kreativ i valg av leie...
Hun kan ikke fødes normalt slik hun ligger nå, men får tro og håpe hun finner ut av det i.l.a. de neste to ukene!
Ja, satser på det!De kan finne på de merkeligste stillinger disse småSatser på at hun blir enig med seg selv til slutt og legger seg rett vei;-)