Hodeleie:-)

Er du førstegangs? Da fester ofte hodet seg lang tid i forveien, ved flergangs kan det drøye til ganske nære fødsel .. mener jeg å huske i hvertfall :-)
Jeg er førstegangsfødende ja:-) kjenner av og til skikkelige "tak" nederst i bekkenet - føles ut som mini roter skikkelig nedi bekkenet;-) Så han har nok festet seg tenker jeg:-)

Krysser fingrene for at hun finner ut av det til slutt:-) Bra hun er aktiv ihverfall; -)
Fortsatt spennende her... :p Hodet lå nedover nå på dagens kontroll (34+2), men ikke festa, og kroppen er delvis på tvers. Tok litt tid før jm skjønte hvordan hun lå... Hun mente lillemor var kreativ i valg av leie... :p Hun kan ikke fødes normalt slik hun ligger nå, men får tro og håpe hun finner ut av det i.l.a. de neste to ukene!

Fortsatt spennende her... :p Hodet lå nedover nå på dagens kontroll (34+2), men ikke festa, og kroppen er delvis på tvers. Tok litt tid før jm skjønte hvordan hun lå... Hun mente lillemor var kreativ i valg av leie... :p Hun kan ikke fødes normalt slik hun ligger nå, men får tro og håpe hun finner ut av det i.l.a. de neste to ukene!
De kan finne på de merkeligste stillinger disse små:-) Satser på at hun blir enig med seg selv til slutt og legger seg rett vei;-)

Back
Topp