Hobbytråden

Dere er så flinke til å strikke, sy og hekle :D
Blir helt imponert av dere alle!
Her sender jeg alle bestillinger til min svigermor og mamma ;)

Jeg hadde nok ikke prøvd meg på strikking om min mor fortsatt hadde levd. Hun hadde strikket som en gal nå, det er jeg sikker på :) svigermor hekler, så det jobber jeg ikke så intenst for å lære meg :p er så heldig at jeg har en nabokone hjemme hos far som har levert så fint strikk til oss da :) vurderer om det er innafor å sende bestillinger til henne, haha :)
 
Der ja. Thanks. Tror ikke jeg har pinner i 5 elr 6 som står her. Må få tak i det da. Brukte du sandnes garn?
Brukte faktisk Trysil garnet alpa mener det er fra europris. Da brukte jeg pinne 4 siden jeg strikker løst. Har kjøpt soft alpakka fra sandnes garn å vil prøve å se :) er jo bare ro nøstet som skal til så det blir ikke så dyr genser:)
 
Brukte faktisk Trysil garnet alpa mener det er fra europris. Da brukte jeg pinne 4 siden jeg strikker løst. Har kjøpt soft alpakka fra sandnes garn å vil prøve å se :) er jo bare ro nøstet som skal til så det blir ikke så dyr genser:)
Okei, jeg strikker vel ikke så løst egentlig så. Skal sjekke ut hva jeg har her nå av garn og pinner. så får vi se:)
 
Jeg strikket dem på to strømpe pinner :) men det er jo det samme som en rund pinne, du strikker att og frem hele tiden med rett masker. Så syr du sammen alle delene til slutt:)

Det blir det samme ja :) jeg bare fryktet at man skulle strikke armene med 5 pinner, for det styret der får jeg rett og slett ikke til. Prøver å lære meg magic loop så jeg kan strikke oppskrifter med armer og bein som skal strikkes rundt også :)
 
Back
Topp