Hobbyer og interesser:)

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hva er dine hobbyer og interesser?
Hva liker du å gjøre på?

:D

Jeg liker så alt for mangt ! :-P Liker å strikke både stort å smått, liker å sy (bare enkle ting til nå), lage smokkesnorer, flette med paracord for å lage hundebånd, lage bleiekaker, diverse diverse egentlig :-P
Men siden jeg ikke har noe plass å bo (bor hos mine foreldre) så er det verken tid eller rom for å holde på med noe av det nå :-/ gledes til jeg får meg egen plass igjen ! ^^

Jeg elsker å reise, og har vært en god del plasser:)
Leser en god del.
Samler på vintage vesker, hvorav favorittmerke er chanel;)
Blir en del baking,også mye pga. cøliaki.
På og av med decoupage.

Jeg liker så alt for mangt ! :p Liker å strikke både stort å smått, liker å sy (bare enkle ting til nå), lage smokkesnorer, flette med paracord for å lage hundebånd, lage bleiekaker, diverse diverse egentlig :p
Men siden jeg ikke har noe plass å bo (bor hos mine foreldre) så er det verken tid eller rom for å holde på med noe av det nå :-/ gledes til jeg får meg egen plass igjen ! ^^

Åhh, hadde vært gøy å sett bilder av noe av det du lager:D
Vet du noe om når du får egen plass da:)?

Åhh, hadde vært gøy å sett bilder av noe av det du lager:D
Vet du noe om når du får egen plass da:)?

Fant noen bilder av noe :)
11045317_10152645663652691_8473370924215823128_n.jpg 11060297_10152653103187691_649620489736763673_n.jpg Her er halsbånd og kobbel til hund :)

10622872_10152297831147691_1621096724917558188_n.jpg 10592819_10152209008287691_6422989607383942038_n.jpg Og her er noen av smokkesnor/nøkkelring/vognpyntene jeg lager og selger :)

Vet ikke helt når jeg får meg plass :p har lagt ut i avisa om det er noen som har noe til leie, er alene med en liten en fra før så har jo ikke allverden å betale i leie :)

Fant noen bilder av noe :)
Vis vedlegget 126118 Vis vedlegget 126119 Her er halsbånd og kobbel til hund :)

Vis vedlegget 126120 Vis vedlegget 126121 Og her er noen av smokkesnor/nøkkelring/vognpyntene jeg lager og selger :)

Vet ikke helt når jeg får meg plass :p har lagt ut i avisa om det er noen som har noe til leie, er alene med en liten en fra før så har jo ikke allverden å betale i leie :)

Så mye fint. Flink du er:) Hva tar du for vognpynt?:)

Håper du finner noe:)

Så mye fint. Flink du er:) Hva tar du for vognpynt?:)

Håper du finner noe:)

Bruker å ta 85,- men har tilbud nå å da, så når jeg starter opp igjen så blir jeg å ta 50-60,- pr stk :) Har mange forskjellige figurer og farger :) men har dessverre ikke æ,ø og å bokstavene :-/ Kan også lage store vognpynter (150,-) som passer spesielt til emmaljunga sine vogner (siden jeg har det selv, legger bilde nederst) men den blir ikke brukt mye nå siden han er så stor å bare driver å leker med den :P Men blir å lage til neste og ^^ så matcher de ;-)

10308071_10152224497772691_1614102703919804686_n.jpg

Bruker å ta 85,- men har tilbud nå å da, så når jeg starter opp igjen så blir jeg å ta 50-60,- pr stk :) Har mange forskjellige figurer og farger :) men har dessverre ikke æ,ø og å bokstavene :-/ Kan også lage store vognpynter (150,-) som passer spesielt til emmaljunga sine vogner (siden jeg har det selv, legger bilde nederst) men den blir ikke brukt mye nå siden han er så stor å bare driver å leker med den :p Men blir å lage til neste og ^^ så matcher de ;-)

Vis vedlegget 126130

Vil du lage til jenta mi?;) Om du har tid da såklart:p
Eller nei søren du har ikke Ø:p

Håndarbeid (sy, strikke, hekle), fotografere (men har ikke kamera for tiden, annet enn mob :p ), spille musikk :)

Det tviler jeg ikke PÅ:P hehe. Forventer homemade hver dag:P?
Ungene ja :p
Her funker ikke kjøpte hamburgere / rundstykker. Pizza det er ikke Grandiosa det er hjemmelaget hehe :) men det er jo bra da :D
Fiske pinner å piske grateng om spiser de kun hjemmelaget :)

Må nok lære disse ungene å lage alt etterhvert. :p
Ellers har de ett problem når de er store å flytter :p

Selv om minsta har bestemt at hun slltid skal bo med meg slik st jeg kan få lov å betale for henne :o

Ungene ja :p
Her funker ikke kjøpte hamburgere / rundstykker. Pizza det er ikke Grandiosa det er hjemmelaget hehe :) men det er jo bra da :D
Fiske pinner å piske grateng om spiser de kun hjemmelaget :)

Må nok lære disse ungene å lage alt etterhvert. :p
Ellers har de ett problem når de er store å flytter :p

Selv om minsta har bestemt at hun slltid skal bo med meg slik st jeg kan få lov å betale for henne :o
Hehe - lur hun ja ;)

Kan være lurt å lære fra seg tidlig, ja - jeg var nok litt for heldig med mamma som fikset alt (magisk). Ble noen helt episke fiaskoer når jeg flyttet for å studere :P

Hehe - lur hun ja ;)

Kan være lurt å lære fra seg tidlig, ja - jeg var nok litt for heldig med mamma som fikset alt (magisk). Ble noen helt episke fiaskoer når jeg flyttet for å studere :P
Hehe ja det har jeg sett hos flere :p så greit å lære de litt før de skal ut å fly :D

Det går veldig opp og ned med hva jeg liker å gjøre, får perioder der jeg gjør en ting ekstremt mye, som å lese, strikke å så har jeg perioder der jeg ikke gjør noe. Ellers liker jeg å bake, pusse opp :) skulle ønske jeg hadde fått reist mer :)

Reise.. Elsker å reise.. Vi reiser noen ganger i året, utrolig deilig å komme seg bort innimellom..
Fotografering...
Mat
Vesker..... Samler på vesker :p

(Skulle ønske jeg kunne sy, strikke og hadde grønne fingre)

Back
Topp