Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker så alt for mangt !Liker å strikke både stort å smått, liker å sy (bare enkle ting til nå), lage smokkesnorer, flette med paracord for å lage hundebånd, lage bleiekaker, diverse diverse egentlig
Men siden jeg ikke har noe plass å bo (bor hos mine foreldre) så er det verken tid eller rom for å holde på med noe av det nå :-/ gledes til jeg får meg egen plass igjen ! ^^
Åhh, hadde vært gøy å sett bilder av noe av det du lager
Vet du noe om når du får egen plass da?
Her er halsbånd og kobbel til hund
Og her er noen av smokkesnor/nøkkelring/vognpyntene jeg lager og selger Ble ikke sjokka nå neiDet er vell ingen hemmlighet st det er baking å matlaging Jeg liker best![]()
HeheBle ikke sjokka nå neihaha
Fant noen bilder av noe
Vis vedlegget 126118 Vis vedlegget 126119 Her er halsbånd og kobbel til hund
Vis vedlegget 126120 Vis vedlegget 126121 Og her er noen av smokkesnor/nøkkelring/vognpyntene jeg lager og selger
Vet ikke helt når jeg får meg plasshar lagt ut i avisa om det er noen som har noe til leie, er alene med en liten en fra før så har jo ikke allverden å betale i leie
![]()
Så mye fint. Flink du erHva tar du for vognpynt?
Håper du finner noe![]()

Bruker å ta 85,- men har tilbud nå å da, så når jeg starter opp igjen så blir jeg å ta 50-60,- pr stkHar mange forskjellige figurer og farger
men har dessverre ikke æ,ø og å bokstavene :-/ Kan også lage store vognpynter (150,-) som passer spesielt til emmaljunga sine vogner (siden jeg har det selv, legger bilde nederst) men den blir ikke brukt mye nå siden han er så stor å bare driver å leker med den
Men blir å lage til neste og ^^ så matcher de ;-)
Vis vedlegget 126130
Han er meget fornøyd jaMannen må jo være fornøyd med det da![]()
Det tviler jeg ikke PÅHan er meget fornøyd jahehe å det er barna å
men en smule bortskjemte er de jammen å blitt
![]()
Ungene jaDet tviler jeg ikke PÅhehe. Forventer homemade hver dag
?
Hehe - lur hun jaUngene ja![]()
Her funker ikke kjøpte hamburgere / rundstykker. Pizza det er ikke Grandiosa det er hjemmelaget hehemen det er jo bra da
![]()
Fiske pinner å piske grateng om spiser de kun hjemmelaget![]()
Må nok lære disse ungene å lage alt etterhvert.
Ellers har de ett problem når de er store å flytter
Selv om minsta har bestemt at hun slltid skal bo med meg slik st jeg kan få lov å betale for henne![]()
Hehe ja det har jeg sett hos flereHehe - lur hun ja
Kan være lurt å lære fra seg tidlig, ja - jeg var nok litt for heldig med mamma som fikset alt (magisk). Ble noen helt episke fiaskoer når jeg flyttet for å studere![]()