Hjertelyden

MSE88

Forumet er livet
Idag var eg tøff nok til å finne frem angelsound! Og eg hørte!! Så fantastisk! Er 9+2 etter mine beregninger!
Lykkelig<3

Så bra :-)
Vurderer og kjøpe meg doppler også! Fikk høre hjertelyden hos gyn for 2 uker siden, helt fantastisk følelse ! :-)

Eg fikk ikkje min til å virke så bestilte meg ny, men var bare batteriet som måtte byttes:p

Skal kjøpe en på jobben til sambo! gleder meg!

Åh! Så deilig! Fant den ikke forrige helg 8+5, så tenkte jeg skulle prøve igjen denne helgen 9+4/5 :)

Jeg finner den ikke:( Er 10+5 i dag. Vet det er dumt, er jo en grunn til at lege/jm som regel ikke vil prøver før uke 14... men blir litt stressa/nervøs:( skal jo ha 2 inni magehuset, så håper jo finne noe lissom..

Jeg finner den ikke:( Er 10+5 i dag. Vet det er dumt, er jo en grunn til at lege/jm som regel ikke vil prøver før uke 14... men blir litt stressa/nervøs:( skal jo ha 2 inni magehuset, så håper jo finne noe lissom..
Det er ikke alle som finner den så tidlig så ikke stress! Stor forskjell på når det er vanlig å finne den. Jeg fant den såvidt 7+2 og det var ekstremt tidlig.. Dagen etter fant jeg ikke.. Forrige svangerskap brukte jeg en uke før jeg fant den lille rakkern! Prøv innimellom og plutselig en dag hører du den vakre lyden der inne:) dobbelt opp:)

Det er ikke alle som finner den så tidlig så ikke stress! Stor forskjell på når det er vanlig å finne den. Jeg fant den såvidt 7+2 og det var ekstremt tidlig.. Dagen etter fant jeg ikke.. Forrige svangerskap brukte jeg en uke før jeg fant den lille rakkern! Prøv innimellom og plutselig en dag hører du den vakre lyden der inne:) dobbelt opp:)
Jeg vet jo det er veldig uvanlig å finne den så tidlig, men klarer ikke la Vær å prøve:rolleyes: men skal jo på ul til tirsdag så da ser jeg nok at de har det fint der inne:D:D

Jeg fant den ikke før uke 20 selv! Derfor gikk den i søpla.... Førte bare stress pg bekymringer med seg

Jeg vet jo det ikke er vanlig å finne den så tidlig,men må bare lissom. Så blir jeg irritert på meg selv når jeg blir bekymra og stressa når jeg ikke finner den. Så nå blir den lagt vekk...

De fraråder jo bruk av sånt egentlig. Både ifht stress om man ikke finner lyd, og så mener jeg å ha hørt at det stresser fosteret. Men det skal jeg ikke si for sikkert da.

Legen min ville ikke lete etter hjertelyd på første svangerskapskontroll i går, pga stress om en ikke finner lyd Jeg nekta å gå før hun prøvde, nokså motvillig satte vi i gang og etter et par minutter (som kjentes veldig lange) hørte vi den :) Fantastisk å høre ettersom jeg nesten ikke har noen andre svangerskapstegn. 10+0.

De er vel ikke sikre på om det påvirker fosteret med de doplerene? Først ville jeg kjøpe en, men lar det være tror jeg. Mamma får lytte med jordmorhornet etter uke 12 :)

Back
Topp