Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke alle som finner den så tidlig så ikke stress! Stor forskjell på når det er vanlig å finne den. Jeg fant den såvidt 7+2 og det var ekstremt tidlig.. Dagen etter fant jeg ikke.. Forrige svangerskap brukte jeg en uke før jeg fant den lille rakkern! Prøv innimellom og plutselig en dag hører du den vakre lyden der inneJeg finner den ikkeEr 10+5 i dag. Vet det er dumt, er jo en grunn til at lege/jm som regel ikke vil prøver før uke 14... men blir litt stressa/nervøs
skal jo ha 2 inni magehuset, så håper jo finne noe lissom..
Jeg vet jo det er veldig uvanlig å finne den så tidlig, men klarer ikke la Vær å prøveDet er ikke alle som finner den så tidlig så ikke stress! Stor forskjell på når det er vanlig å finne den. Jeg fant den såvidt 7+2 og det var ekstremt tidlig.. Dagen etter fant jeg ikke.. Forrige svangerskap brukte jeg en uke før jeg fant den lille rakkern! Prøv innimellom og plutselig en dag hører du den vakre lyden der innedobbelt opp
![]()
Jeg fant den ikke før uke 20 selv! Derfor gikk den i søpla.... Førte bare stress pg bekymringer med segJeg finner den ikkeEr 10+5 i dag. Vet det er dumt, er jo en grunn til at lege/jm som regel ikke vil prøver før uke 14... men blir litt stressa/nervøs
skal jo ha 2 inni magehuset, så håper jo finne noe lissom..