Hjertelyden ;)

85modell

Glad i forumet
Brukte idag min angelsound, å hørte lille babyen min i magen:) fant pulsen min og babyen sin på 2 forskjellige plasser :) wowww, for en opplevelse :) så godt å vit at æ kan hør den <3 e sååå gla :)

Oi så gøy :-))

Hvor langt er du og hvor fant du den? Trykker du hardt? Jeg finner den ikke, men tør ikke herje så veldig. Er 9+1

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Oi så gøy :-))

Hvor langt er du og hvor fant du den? Trykker du hardt? Jeg finner den ikke, men tør ikke herje så veldig. Er 9+1

På fredag målte hun meg til å være 8+4, , så ca 8+7? Men lette litt før jeg fant, trudde den lå helt nede med skambenet, men det gjorde den ikke,, fant den litt til høyre rett under trusekanten... Hørte lett forskjell på min puls og den lilles hjerte :)

Tåler godt at man trykket litt;)

På fredag målte hun meg til å være 8+4, , så ca 8+7? Men lette litt før jeg fant, trudde den lå helt nede med skambenet, men det gjorde den ikke,, fant den litt til høyre rett under trusekanten... Hørte lett forskjell på min puls og den lilles hjerte :)

Tåler godt at man trykket litt;)
Da skal jeg rett hjem å prøve :D Hva lå hjerteslagene på?

Da skal jeg rett hjem å prøve :D Hva lå hjerteslagene på?

Telte dem ikke idag, får ta det en anna gang, hørtes ut som et tog ;) gikk fort :) lå bare å lytta på den herlige lyden idag :)

flytt apparatet sakte når du leter ;)

Telte dem ikke idag, får ta det en anna gang, hørtes ut som et tog ;) gikk fort :) lå bare å lytta på den herlige lyden idag :)

flytt apparatet sakte når du leter ;)
Jeg fant jeg fant!!!! :D
Min teller for meg, 144 slag i minuttet :D ååååå så kos!! Mistet den fort igjen før jeg fant min egen puls!

Herlihet, for en skjønn lyd?

Min teller for meg, 144 slag i minuttet :D ååååå så kos!! Mistet den fort igjen før jeg fant min egen puls!

Artig :D Hvor fant du lyden hen? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Der ser du;) du fannt den også ;) hærlig;) min teller ikke, så må gjøre det selv ;)

164 mente jeg :-)

Ja det var veldig spesielt.. Jeg har lyttet på HELT feil plass!! :D

Hehe, fant du den på samme plass som meg?

Ja rett under trusekanten :-)) Ganske midt på :-)

Trudde enda at den lille lå undet skambeinet, men den er da kommet godt over :)

Det er så uvirkelig at det ligger en liten skapning inni kroppen å vokser ;)

Jeg har også funnet den på lørdag og måtte sjekke igår en gang til... Verdens herligste lyd <3 Er ca 10+1 idag

Hvilke apparat har dere, og hvor kjøpte dere? Vi er så i tvil på om vi skal kjøpe eller ikke..!!

Back
Topp