Hjertelyden ;)

Kjempestilig :-) Fant den på samme plass som hun over meg her, rett under trudekanten ganske midt på (litt til høyre kanskje)

:-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
Ååå. Jeg leter rett over skambenet jeg, får prøve lengre opp da :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg bestilte også her http://www.angelsounds.no/ og betalte rundt 350 kroner. Og best av alt, den var i postkassen min allerede dagen etter!
Venninnen min kjøpte på Ebay og fikk en piratkopi som hun ikke turte å bruke, så lurt å kjøpe et ordentlig sted.

Jeg bestilte også her http://www.angelsounds.no/ og er superfornøyd! Doppleren funker som den skal og jeg fikk den også dagen etter. Er generelt skeptisk til å bestille på Ebay, også fordi jeg ikke vente alt for lenge på å få pakken samt en ikke så hyggelig ekstraregning på moms/toll....

Tror jeg også må kjøpe. Hvor tidlig kan man høre fra?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg finner den ikke nå som jeg skulle vise sambo :p
Typisk

Så koooos. Hørte selv for første gang i går. 9+0. Så deilig. Min var ganske rett over skambenet, en smule til høyre. Mye raskere enn min puls, så ikke til å ta feil av. Har prøvd litt fra cirka 7+5, men hørte ikke noe før i går. Min er kjøpt på Ebay, kom veldig fort også faktisk, selv om den var fra Kina. Betalte vel en hundrelapp.

Jeg har også hørt på den både igår og idag :-) vakreste lyden i verden! <3
Har samme doppler som tab ;-)

Og knøttet her slår 177 <3

Jeg kjenner at jeg skal ikke bruke den så mye, jeg er litt engstelig av meg for tiden og jeg ble stresset når jeg ikke fant den rett etter jeg hadde funnet den. Selv om jeg vet at den egentlig ikke skal høres så lett så tidlig

Trodde der kunne gi mye farlig stråling til babyen jeg?

Men lydbølger er vel heller ikke bra om man bruker det mye?
Det er lite som er bra hvis man bruker for mye ;) Men det er uenighet rundt dette, og det har det vært i mange år. Fortsatt ingen forskning som beviser at det er farlig.. Folk får velge selv om de vil være fosiktige med det eller ikke tenker jeg.

Det er lite som er bra hvis man bruker for mye ;) Men det er uenighet rundt dette, og det har det vært i mange år. Fortsatt ingen forskning som beviser at det er farlig.. Folk får velge selv om de vil være fosiktige med det eller ikke tenker jeg.

Ok.

Back
Topp