Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå. Jeg leter rett over skambenet jeg, får prøve lengre opp daKjempestiligFant den på samme plass som hun over meg her, rett under trudekanten ganske midt på (litt til høyre kanskje)
Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
men d er jo bare å bestille under 200Jeg bestilte også her http://www.angelsounds.no/ og er superfornøyd! Doppleren funker som den skal og jeg fikk den også dagen etter. Er generelt skeptisk til å bestille på Ebay, også fordi jeg ikke vente alt for lenge på å få pakken samt en ikke så hyggelig ekstraregning på moms/toll....
Jeg finner den ikke nå som jeg skulle vise sambo![]()
Typisk
Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
Tar det ikke så tungtHehe, ja e ikke det typisk !du finner den nok
![]()
Trodde der kunne gi mye farlig stråling til babyen jeg?
Men lydbølger er vel heller ikke bra om man bruker det mye?Både doppler og ul går vel på lydbølger, ikke stråling...
Det er lite som er bra hvis man bruker for myeMen lydbølger er vel heller ikke bra om man bruker det mye?
Det er lite som er bra hvis man bruker for myeMen det er uenighet rundt dette, og det har det vært i mange år. Fortsatt ingen forskning som beviser at det er farlig.. Folk får velge selv om de vil være fosiktige med det eller ikke tenker jeg.