Hjertelyden ;)

Trodde der kunne gi mye farlig stråling til babyen jeg?

Dette skriver de på Angelsounds hjemmeside:
Alle elektriske apparater avgir stråling i ulik grad, man skal bruke Angelsounds 50 ganger for å oppnå samme strålingseffekt som to timers TV titting gir.
Så med andre ord tror jeg nok at en laptop på fanget stråler mye mer....

Jeg skal på tidlig UL den 20 august da er jeg 8 uker på vei, vil legen på sykehuset da og jeg kunne høre hjertelyden? Og det er vel litt tidlig for meg og finne pulsen til spiren nå 6+2 ???? Litt grønn her så må bare spørre :)

6+2 er alt for tidlig vil jeg tro. Vent iallefall 2-3 uker. Har du foranliggende morkake kan det ta enda litt lenger tid.

Jeg kjenner at jeg skal ikke bruke den så mye, jeg er litt engstelig av meg for tiden og jeg ble stresset når jeg ikke fant den rett etter jeg hadde funnet den. Selv om jeg vet at den egentlig ikke skal høres så lett så tidlig

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Trur du må ha litt urin i blæra, da er det lettere å finne hjertelyden til den lille ;) er da jeg finner den ;)

Wow! Snakk om superrask levering! Bestilte min angelsound sent mandag kveld, og i dag lå den i postkassa :D

Når sambo kommer hjem starter jakten! ;)

Masse lykke til!!! Hold oss oppdatert da :)

Vi fant dessverre ikke noe lyd. Trooor vi. Fant "noe", men om det var min eller babys puls er vi jaggu ikke sikre på... Syns den var for rask til å være min (lytta på hjertet mitt også), men aaaalt for treig til å tilhøre "caveman"... MEN! Er bare 8+0 i dag, håååper det er grunnen til at vi ikkje fant noe...!!

Er vel ærlig talt en smule bekymret nå... Skal til legen i morgen og har fått innkalling hos gyn (med ul!! JIPPI!!!) 19.august. Så får vel bare krysse fingrene og starte opp med kveldsbønn frem til da....:)

Vi fant dessverre ikke noe lyd. Trooor vi. Fant "noe", men om det var min eller babys puls er vi jaggu ikke sikre på... Syns den var for rask til å være min (lytta på hjertet mitt også), men aaaalt for treig til å tilhøre "caveman"... MEN! Er bare 8+0 i dag, håååper det er grunnen til at vi ikkje fant noe...!!

Er vel ærlig talt en smule bekymret nå... Skal til legen i morgen og har fått innkalling hos gyn (med ul!! JIPPI!!!) 19.august. Så får vel bare krysse fingrene og starte opp med kveldsbønn frem til da....:)
Dette er grunnen til at man ikke skal bruke den så tidlig, og jeg angrer på at jeg bruke den så tidlig! Fant den en gang men thats it!

:-)

Tror nok ikke du skal bekymre deg noe <3

Oj!!! 8+0 er rimelig tidlig å forsøke å høre hjertelyd med doppler!!! Ha is i magen dere i minst en uke til. Angelsounds anbefaler de fra uke 12...

Oj!!! 8+0 er rimelig tidlig å forsøke å høre hjertelyd med doppler!!! Ha is i magen dere i minst en uke til. Angelsounds anbefaler de fra uke 12...

Ja, fullt klar over det :p Vi hadde ikke tenkt å kjøpe heller. Av den enkle grunn at vi var redd for unødvendig engstelse. Eneste grunnen til at vi PLUTSELIG ombestemte oss, var at så mange her inne skrøyt :p

Jeg åpna ikke engang pakka da jeg henta posten, tenkte vente en stund til, men gubben ble vilt begeistra når jeg sendte mld om at den var kommet. Så da måtte vi jo prøve da :p

Ja, fullt klar over det :p Vi hadde ikke tenkt å kjøpe heller. Av den enkle grunn at vi var redd for unødvendig engstelse. Eneste grunnen til at vi PLUTSELIG ombestemte oss, var at så mange her inne skrøyt :p

Jeg åpna ikke engang pakka da jeg henta posten, tenkte vente en stund til, men gubben ble vilt begeistra når jeg sendte mld om at den var kommet. Så da måtte vi jo prøve da :p
Da er rådet å legge doppleren til side et par uker og ta den frem rundt 21 august.!

• Liker
Reactions: cs7

Jeg også prøvde flere ganger fra rundt 7+5 og frem til uke 9 uten og finne noe som helst, men da uke 9 kom dukket den opp, så tror nok du har prøvd for tidlig ja:-)

• Liker
Reactions: cs7
Jeg avslutta kvelden med å høre på den <3 for 2 dager siden fant jeg den ikke så ble litt redd men roa meg raskt selv da.
Så prøvde jeg ikveld og jøss på de få dagene siden sist var han jammen langt oppe! Iallefall 5 cm over skambeinet.. For 4 dager siden lå han rett under/over skambeinet så måtte liksom presse doppleren litt under beinet :p
Så det var en bra avsluttning :) lå fortsatt på 177 :-D

Oi så gøy :-))

Hvor langt er du og hvor fant du den? Trykker du hardt? Jeg finner den ikke, men tør ikke herje så veldig. Er 9+1

Oi, her har jeg bomma.. Var 8+1

Husker sist jeg var gravid så måtte jordmor lete litt for å finne hjertelyden, og det var jo på kontroll et stykke ut i svangerskapet. Så jeg blir ikke å kjøpe meg sånn selv :)

Jeg har lånt min bort til en venninne :-( vil liksom ikke spørre om å få den igjen med det første ;-) heldig dere som finner hjertelyd så tidlig :-)

Min mann er genial :) Han fant,han fant. :love017 Vi ble helt forfjamset så glemte helt å telle slag men helt tydlig ikke min puls :).

Er i dag 9+4

Back
Topp